Taas meillä liikkuu joku täällä sisällä..

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pelkäätkö, ap? Vai onko toi sun mielestä pelkästään vaan ärsyttävää?

Lähinnä ärsyttävää..

Mut se on positiivista! Mä en nimittäin myöskään usko noihin yliluonnollisiin juttuihin, ja jos yht äkkiä tääll meillä joku köpöttelisi ja sytyttelisi valoja niin olisin enemmän kun kauhuissani :|

Kyllä mä olin kauhuissani silloin kun muutettiin tähän ja ekan kerran kuulin noita ääniä.. Mutta ajan mittaan tää on käynyt lähinnä ärsyttämään..

Aika jänskää. =) Mä oon varmaan ainakin kattonu liikaa kauhuelokuvia kun kuulen mukamas ylhäältä askeleita ja jotain ihme rapinaa. Ja aina sillon kun oon yksin alhaalla ja lapset nukkuu jo ylhäällä.

Toivottavasti noi rapinat ja muut on vaan vanhan talon narinaa tai sitten lapset pyörii sängyssä...

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Meillä joku istu yks aamu tietokoneen edessä...mä aattelin et miks ukko tyhjää tietokoneen rutuu tuijottaa, mut ku menin makkariin ni ukko oli nukkumas....... :o

kuka se istuja oli?? joku kummitusko? :D

En mä tiä...taisin nähä omiani hämärässä olkkasissa...... :ashamed:

meillä palstailee yliluonnollinen henki aamuyöaikaan..... :|

kysy siltä, että mitä asiaa. ja sitten ajat sen pois eli sanot sille ystävällisesti, että me ei nyt jakseta, voitko mennä pois. kaikki on tähän mennessä totellu. yks oli tosi sitkeä, se meni mun siskon luo ku meiltä sain pois, mutta sisko sai sen sitten menemään eteenpäin.

Mullakin on välillä sellainen tunne et meillä liikkuu joku, mut mä pistän sen oman vilkkaan mielikuvitukseni piikkiin ja yritän olla pelkäämättä.
Mua pelottaa. Enkä minäkään oikein halua uskoa niihin yliluonnollisiin, mutta kun ei sitä koskaan tiedä...

tällaiset on ihan huuhaata. Tietty jos haluaa ottaa varman päälle, niin rakentakaa oma talo. Tiedätpä ainakin et siellä ei ole kukaan ennen asunut, joten siellä ei ole mitään talon vanhojen asukkaiden "henkiä" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:
tällaiset on ihan huuhaata. Tietty jos haluaa ottaa varman päälle, niin rakentakaa oma talo. Tiedätpä ainakin et siellä ei ole kukaan ennen asunut, joten siellä ei ole mitään talon vanhojen asukkaiden "henkiä" tms.

Mutta maaperässä voi olla jotain. Esim. ikivanha hautausmaa tms.. ;)

Yhteistyössä