?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Meillä joku istu yks aamu tietokoneen edessä...mä aattelin et miks ukko tyhjää tietokoneen rutuu tuijottaa, mut ku menin makkariin ni ukko oli nukkumas.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja terra incognita:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Pelkäätkö, ap? Vai onko toi sun mielestä pelkästään vaan ärsyttävää?
Lähinnä ärsyttävää..
Mut se on positiivista! Mä en nimittäin myöskään usko noihin yliluonnollisiin juttuihin, ja jos yht äkkiä tääll meillä joku köpöttelisi ja sytyttelisi valoja niin olisin enemmän kun kauhuissani :|
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:Meillä joku istu yks aamu tietokoneen edessä...mä aattelin et miks ukko tyhjää tietokoneen rutuu tuijottaa, mut ku menin makkariin ni ukko oli nukkumas.......![]()
kuka se istuja oli?? joku kummitusko?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Miä haluun teille kylään :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja höpö höpö:tällaiset on ihan huuhaata. Tietty jos haluaa ottaa varman päälle, niin rakentakaa oma talo. Tiedätpä ainakin et siellä ei ole kukaan ennen asunut, joten siellä ei ole mitään talon vanhojen asukkaiden "henkiä" tms.