E
e millään pahalla
Vieras
ihme kateellista porukkaa täällä.menkää itteenne.pitääkö kaikilla olla teidän mukaa ongelmia lapsien kans hä???
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onhan noita uhmaiättömiä lapsia ollut maailman sivu, mutta poikkeuksetta sellaset " sairastaa" tosi hirveen murrosiän. Näin ainakin meidän lähipiirissä.
Alkuperäinen kirjoittaja paha mieli:Siis mikä tämä nyt on, että ainokainen lapsi on jotenkin pahasta?? Ettei perheellä saa siis olla vain yhtä lasta??
Tämähän on vallan omistuista! MEILLÄ KÄRSITÄÄN SEKUNDÄÄRISESTÄ LAPSETTOMUUDESTA, EIKÄ OLLA ITSE TÄTÄ VALITTU JA HALUTTU. Tuo, että syyllistetään siitä, että on vain yhsi lapsi, niin se ISKEE JA LUJAA!! Miettikäähän, arvon rouvat, pikkusen, ennen kuin auotte päitänne! *paha mieli*
Alkuperäinen kirjoittaja herne nenästä pois:Alkuperäinen kirjoittaja paha mieli:Siis mikä tämä nyt on, että ainokainen lapsi on jotenkin pahasta?? Ettei perheellä saa siis olla vain yhtä lasta??
Tämähän on vallan omistuista! MEILLÄ KÄRSITÄÄN SEKUNDÄÄRISESTÄ LAPSETTOMUUDESTA, EIKÄ OLLA ITSE TÄTÄ VALITTU JA HALUTTU. Tuo, että syyllistetään siitä, että on vain yhsi lapsi, niin se ISKEE JA LUJAA!! Miettikäähän, arvon rouvat, pikkusen, ennen kuin auotte päitänne! *paha mieli*
No kun sen nyt vaan on niin, että useamman lapsen kanssa sitä kokee niin paljon enemmän. Sekä ihania että ikäviä asioita. Huomaa viimeistään sitten, että lapset TODELLAKIN ovat erilaisia. Jos teidän Maiju-Liisa on aina ollut helppo lapsi, ei se tarkoita että vaativammat olisivat huonommin kasvatettuja tms.
Sen saa sanoa ääneen, ilman että joku lapseton taas siitäkin älähtää!!
Alkuperäinen kirjoittaja muu vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruusunpunaiset lasit:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Toinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ruusunpunaiset lasit:No, kunha vauva-arki muuttuu uhmaikäisen kanssa eloksi, niin silloin viimeistään tipahtaa maan pinnalle![]()
Miten niin? terveisin 3v:n äiti
Ai sä olet siis täydellinen äiti?
Tottakai olen, ja tällä hetkellä miehen mielestä täydellinen kasvattaja, mutta se tulee kyllä aika sarkastisesti mieheltä kun sillä itellä ei oikein ole jäähypenkki ja muu materia oikein hanskassa. Vai että täydellinen äiti? Toivottavasti onnistun sen verran kasvatuksessa että lapsesta tulee kunnon kansalainen, ja elää herran nuhteessa, ei sitä sen täydellisimpiä äitejä tarvita.
Anna kun arvaan, tämä 3v on teidän ainokainen?
Vaikea arvata, jos minä puhun lapsesta yksikössä??? Toinen on kyllä hyvää vauhtia tulossa.
Ja kun se toinen tulee, tuoden mukanaan mustasukkaisuuden, sisarkateuden ja lisäksi parhaassa tapauksessa vanhemman lapsen uhmaiän, niin PUTOAT TODELLA KORKEALTA :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja paljon on kiinni vanhemmista:vanhemmissa paljon vikaa
miten lapset kasvattaa.jos eletää miten sattuu ilman kuria ni se uhmakin on pahempi