hain yhteen kouluun joka on ollut mun have jo vuosia ja tänään tuli lappu että mut on hyväksytty! jee!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja johnu83:Onnea, mahtava juttu! :flower: Mitä alaa js saa kysyä? =)
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:musta tulee "isona" puutarhuri
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:musta tulee "isona" puutarhuri
EIKÄ?Niin miustakin.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:aina sormet mustana, nyt koulussa ja vapaalla, ennen oli vaan vapaalla ollessa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:munkin pitäis... tietäsin mitä haluisin opiskella mut mut... siihen opiskelu kestää niin monta vuotta että mietityttää... ja kun en tiedä vielä että mitä kautta siihen lähtisin opiskelemaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:aina sormet mustana, nyt koulussa ja vapaalla, ennen oli vaan vapaalla ollessa.![]()
Miä en taas ollut koskaan mitään puutarhanhoitoa harrastanut ennen koulua. Mutta aivan mahtava paikkaMiä rakastan joka ikistä päivää tuolla koulussa. Floristin tutkinto olis kiikarissa tämän jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:ei mullakaan paljoo tietoo oo, se mitä kuullu kun hakenu taimia ja mitä oppinu ite kantapään kautta, mutta tuota oon miettiny jo noin 7-8v. joten oli jo aika tehä jotain asian eteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:ei mullakaan paljoo tietoo oo, se mitä kuullu kun hakenu taimia ja mitä oppinu ite kantapään kautta, mutta tuota oon miettiny jo noin 7-8v. joten oli jo aika tehä jotain asian eteen.
Loistavan valinnan teit. Tahti on pirun tiukka meillä ainakin ja asiaa tulee niin ettei perässä pysy. Kauheesti on näyttöä ja tenttiä tässä alussa. Mutta aivan ihanaa. Miä olen nyt niin omalla alallani etten ikinä uskonut että koulusta voi näin paljon nauttia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:onko sulla tuo sama systeemi 1vko/kk? kerros vähän lisää noista kokeista yms.
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:onko sulla tuo sama systeemi 1vko/kk? kerros vähän lisää noista kokeista yms.
Ei, miä olen ihan peruskoulupohjalta opiskelemassa. Sitten meillä on yo:t jotka tekee töitä kun muilla on noita pk aineita. Sitten on moput jotka on 2 viikkoa paikalla ja 2 viikkoa etäviikolla. Kysy ihan mitä vaan, miä kerron jos tiedän. Mistä kokeista haluat tietää? Vai yleensäkkin? =)