Musta raamattu mitä se pitää sisällänsä?

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Jokaisella on oikeus uskoa mihin haluaa. Mutta joskus kannattaisi ajatella mikä ero on uskomisella ja aivopesulla. Nuo raamatun siteeraamiset kun ei ainakaan kuulosta miltään muulta kun fanatismilta. Jospa kuitenkin säästäisit ne palopuheet niille jotka haluavat niitä lukea.
Ei ne paikat ole palopuhetta varten vaan siksi, että tietäisit mitä raamattu sanoo etkä kertoisi omiasi =)
Fanatismia on myös jyrkästi kieltää sellaisen olemassa olo johon ei itse usko. Minä uskon ja sinä et, molemmat ollaan omalla tavallamme sitten fanaatikkoja. Mua ei haittaa vaikka sinä sanoisit mua fanaatikoksi, miksi edes haittaisi? Fanaatikko sanana ei merkitse aina fanaatikkoa joka on valmis tappamaan uskonsa puolesta.

AnQ
Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja2:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Ohjenuoria, joita itsekin 99& noudatan. :)

1. Saatana edustaa nautintoa, eikä anna ihmiselle raskaita syyllisyydentunteita elämäntavan takia.
2. Saatana edustaa elinvoimaista olemassaoloa kokoonkyhättyjen toivekuvien asemesta.
3. Saatana edustaa älykkyyttä itsepetoksen asemesta.
4. Saatana edustaa ystävällisyyttä niille, jotka ovat ystävällisiä, eikä haaskaa rakkautta mielistelijöille.
5. Saatana edustaa kostoa toisen posken kääntämisen asemasta.
6. Saatana edustaa vastuuta vastuullisille, eikä piittaa psyykkisistä vampyyreista.
7. Saatana edustaa ihmistä eläimenä, joka jumalallisen, henkisen ja älyllisen sielullisen kehityksensä tähden on kehittynyt kaikkein häijyimmäksi eläimeksi.
8. Saatana edustaa kaikkia niin sanottuja syntejä, jotka johtavat psyykkiseen, älylliseen tai emotionaaliseen tyydytykseen.
9. Saatana on aina ollut kirkkojen paras ystävä, joka on pitänyt yllä niiden suurta liiketoimintaa kautta vuosien.

Nämä yksistään eivät siis kuitenkaan tee satanistia, siihen liittyy paaaaljon muutakin. Eikä nuokaan ole yksiselitteisiä kohtia.
1) Eli jos elämäntapana on satuttaa toisia ihmisiä tai eläimiä, kuten lapsia teidän saatana hyväksyy sen, eikä tuomitse teitä siitä?
3) Raamattukin kertoo että saatana valitsi älykkyyden, eikä sydäntä. Mutta itsepetosta ei ole uskoa Jumalaan. Jumala ei halua tuhota uskovia, mutta saatana haluaa olla yksinvaltias ja siksi haluaa seuraajia, ei suinkaan sen takia että jakaisi valtaansa seuraajilleen.
4) Kuinka noin voisi olla? Ystävyys tulee Jumalalta, ei saatanalta. Saatanasta tulee valheet ja petturuus.
8) Siis myös pedofiliaa? Aikuisten raiskaamista? Eläinten tai ihmisten kiduttamista?
9) Tuon kyllä uskon ja siksi pidän itseni mahdollisimman kaukana kaikista kirkkokunnista ja nimellisistä seurakunnista.
Tuolla ei ole mitään tekemistä kristinuskon saatanan kanssa.

Tuossa on linkki http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi_ukk.shtml , joka ehkä selkeyttää asiaa.

Emilie Malfoye
Musta raamattuhan on tuo Mooseksen 6. ja 7. kirja. Itse en ole lukenut(aikomus oli ihan mielenkiinnosta vilkaista) joita ei hyväksytty itse Raamattuun jota me käytämme vaan oli vain paavin ja muitten näitten ylimpien kirkkoihmisten luettavana, kunnes joku sen sitten vuoti kansan keskuuteen. Mistän saatananpalvojien omista kirjoista en tiedä mitään(enkä välitäkkään tietää). Mutta tämä musta raamattu, sen olen ymmärtänyt että sivut ovat mustat ja teksi valkoista, ja ilmeisesti oppi on muun raamatun vastaista(?). No mutta, eikai tämäkään selviä kuin lukemalla.

Yhteistyössä