H
Help Me!
Vieras
Pelottavaa, mä oon kai alkanut vajoomaan sen sielunelämän tasolle, kun viime aikoina melkein jokaiseen lukemaani ketjuun on tehnyt mieli kommentoida oheisella hymiöllä
Eikä mitään muuta.
Apua
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hän käyttää paljon myös sitä Huomiokyltti -hymiötä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Eikö sun tee mieli sanoa: :wave: tai :attn: ??
:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jo nyt on perkele. taitaa olla tiimarinvihkossa sarake käytettyjen hymiöiden määrän merkkaamiseen, tunnustakaa ..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs hymiöitä mä saisin sitten käyttää ??
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:jo nyt on perkele. taitaa olla tiimarinvihkossa sarake käytettyjen hymiöiden määrän merkkaamiseen, tunnustakaa ..
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:nyt loppu mun hymiöitten käyttäminen. eipähän tarvii siitäkään kenekään hermostua enää.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs hymiöitä mä saisin sitten käyttää ??
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:En kommentoi...
Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:mitäs hymiöitä mä saisin sitten käyttää ??
palstan mukaan et varmaan mitää![]()
siis mikä taa juttu niinku on?? kaikkihan täälä aina käyttää hymiöitä..miks sun käyttöös on puututtu?? :headwall: :kieh:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:no nysse suuttu :|
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:no nysse suuttu :|
jos totta puhutaan niin en (tähän tuo isosti hymyilevä hymiö)
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Grace:no nysse suuttu :|
jos totta puhutaan niin en ( tähän tuo isosti hymyilevä hymiö )