Musta on tullut tämän palstan myötä suvaitsevampi ja vähemmän mustavalkoisesti ajatteleva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rötväles

Vieras
ihan vaan sen vuoksi kun olen huomannut miten likinäköistä porukkaa täällä on. Otetaan esimerkiksi tämä -Kuka pitää yli 2,5 vuotiasta rattaissa -ketju. Ap:n lapsi ei ole ollut rattaissa 2v4kk jälkeen joten hän ei voi ymmärtää miten joku pitää yli 2,5 vuotiasta rattaissa. Anteeksi jos muistin iät väärin.

Muutama päivä sitten oli (taas) keskustelua kuivaksiopettelusta ja ne joiden muksut olivat oppineet kuivaksi 1,5 vuotiaana, eivät mitenkään käsittäneet että joillakin siihen voi mennä jopa 2-3 vuotta, ehkä enemmänkin.

Ne jotka ovat tehneet alusta lähtien itse soseet vauvalle eivät ymmärrä miten joku voi antaa kaupan soseita.

Tunnustan olleeni joskus itsekin se joka ei ymmärrä kuin oman menettelytapansa ja arvostelee ihmisten tekemisiä tietämättä asiasta muuta kuin pintapuolen. Ikävä kyllä lähipiirissä tätä ilmenee paljonkin.

Onko muut huomanneet samaa?

Kiitän teitä valaistumisestani =)

Olen mielestäni aina ollut suvaitsevainen. En ole ajatellut, että toiset tekevät väärin tai arvostellut toisten valintoja. Toki mielipiteeni olen sanonut. Palstalla tälläistä ahdasmielisyyttä näyttää olevan yllättävän paljon....

No ei millään pahalla ap:lle, mutta kyllä mulla on ainakin aina ollut niin paljon ystäviä aina, että ei oo tullut mieleen, että mun toimintatapa olisi ainoa tai se oikeakaan :D

Mä oon vaan miettinyt, että elävätkö nää mammat täysin epäsosiaalista elämää, kun ei osata kattoa sitä omaa napaa pidemmälle? Huolestuttavaa, josko muulla tavoin toimivia ihmisiä löytyy vaan virtuaalielämästä...

Yhteistyössä