Musta on tullut tahtomattani joku nuorten miesten unelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Puumako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Puumako?

Vieras
Haksahdin erääseen komeaan tyyppiin. Tapailimme pari viikkoa ja pääasia oli siis seksillä. Lopetimme tämän, koska tyyppi alkoi seurustelemaan naisen kanssa, jonka kanssa sillä oli ollut sutinaa kauemmin. Ei haittaa mua, sillä yllätyksekseni tämä tyyppi on minua 8 vuotta nuorempi. Seksi oli hyvää.

Mutta,

Kuluneena viikonloppuna parikin itseäni huomattavasti nuorempaa mieshenkilöä yritti lähestyä minua, toisen tunnen entuudestaan toista en. Ennalta tuttu lähetti pari viestiäkin jo ja mä oon aivan ihmeissäni. Mitä helvettiä. Ja ei, tämän ekan tyypin kanssa nämä kaksi eivät keskenään tunne.

olen eronnut juuri ja tottahan se itsetunnossa näkyy, mutta en mä nyt niin hyvän näköinen oo että aiva tällasta.... :O

Vaikka mä nyt vapaa oonki niin en mä nyt kaikkia kakslahkeisia halua naida... Ja yks näistä nuorista miehistä sanoi, että olen jokaisen sinkkumiehen märkäuni... Niin varmaan...

Jospa uusi itsevarmuutesi näyttäytyy ulospäin miehille vihreänä valona? Nauti kuitenkin huomiosta, mutta älä hanki mainetta jos et sitä tahdo.

juttu on alkanut kylillä kiertää mistä saa helpolla piparia?

Voihan vittu. Jos joku haluaa sekstailla tiheään ja kokeilla monia, niin miks pitää halveksua ja vittuilla? Onko se sulta jotenkin pois, anna kun arvaan, muut sai mutta sä et?

Mikä ihmeen Pyhä Pipari se on, että sitä pitää varjella ja vaan vähän vilauttaa korkeintaan jollekin joka sille pimpsalle suurin piirtein kumartaa ja lurauttaa oodin? Jos vaan haluaa panon, just tuon random-tyypin kanssa, just nyt, niin MITÄ SITTEN?????

Jokatapauksessa ei siinä mitään väärää ole, anna palaa vaan jos siltä tuntuupi :) Yksi kaverini on harrastanut seksiä 60vuotiaan mummon kanssa, luuletko että hän aikoo vakavampaa suhdetta tämän mummon kanssa :D Naiset taitaa olla pikkasen krantumpia kenen kanssa seksiä harrastavat.

Voihan vittu. Jos joku haluaa sekstailla tiheään ja kokeilla monia, niin miks pitää halveksua ja vittuilla? Onko se sulta jotenkin pois, anna kun arvaan, muut sai mutta sä et?

Mikä ihmeen Pyhä Pipari se on, että sitä pitää varjella ja vaan vähän vilauttaa korkeintaan jollekin joka sille pimpsalle suurin piirtein kumartaa ja lurauttaa oodin? Jos vaan haluaa panon, just tuon random-tyypin kanssa, just nyt, niin MITÄ SITTEN?????

Hyvin sanottu!

[QUOTE="alkup";29285032]Unohdit hymiön. Se vaikutti. :)[/QUOTE]

:laugh:

Mitäs kummallista tuossa nyt on? Kyllähän sitä itsekin on tullut tuikattua vaikka minkänäköisiä ja -ikäisiä muijia. Veikkaisin, että kyse ei ole siitä, että olisit noiden nuorten miesten unelma, vaan pikemminkin helpommin saatavilla kuin nuoremmat.

Ja tuo mun vuodatus oli tarkoitettu ihan kaikille "mainees menee ku oot nii helppo"-nillittäjille!

Mikä helvetin helppo? Miks pitäis olla vaikeesti lähestyttävä jos mielessään kuitenkin haluaa kontaktiin? Siksi, ettei nää nillittäjät pääse antamaan sitä huonoa mainetta -niin, sieltä se "maine" tulee, kun pitää saada ilkeillä ja mustamaalata sellainen ihminen, joka nauttii elämästä eri tavalla kuin itse.

Mikä siinä on niin pahaa, kun kyse on aikuisista ihmisistä jotka tekee sitä omasta tahdostaan? Missä se on määrätty, että seksiä saa harrastaa elämässään max niin ja niin harvan tyypin kanssa?

Ja edelleen, miten se keltään muulta on pois?

Mikä tää ikäero juttu on ku vähän väliä joku aloittaa... 8v ikäero on ihan normaalin rajoissa oli se kummin päin vaan. Sitten kun sitä ikäeroa alkaa olemaan se 15-20 vuotta niin voi oikeasti puhua ikäerosta. Te olette samaa ikäluokkaa vielä...

Yhteistyössä