Musta on tullut Meandimamma :O :O :O

Meillä on monta erilaista muumimukia. En tykkää niistä, mutta sukulaiset kantaa niitä lahjaksi mulle ja lapsille, kun kuvittelee että mä tykkään tykkään niistä. Sain myös entiseltä poikaystävältä meidän seurusteluaikana muumimukin valmistujaislahjaksi. Hemmetin tyhmä lahja. Silloin ei ollut vielä edes lapsia meillä. :ashamed:

Mariskoolit on mun mielestä erittäin kauniita ja sain ensimmäisenä äitienpäivänä semmosen mieheltäni lahjaksi. Tykkään laittaa sen aina karkki kulhoksi kahvipöytään kun tulee vieraita. Mutta kohtuus kaikessa, en alkanut näitäkään "keräämällä keräämään". Mulla on se yks ja se riittää.=)

Meandi vaatteisiin hurahdin heti kun kävin ekoilla kutsuilla. Äitien mallistosta löytyy tosi käyttökelpoisia ja hyvännäkösiä vaatteita, jotka ovat makuuni. Esim. tämän vuoden mallistossa on muutama semmonenkin äitien vaate, josta ei ainakaan erota että "hei mulla on meandia päällä".... Esim. mustia housuja... En tykkää pukea tyttöäni glitteri napapaitoihin ja minareihin ja siksi ostelen kutsuilta vaatteita, joissa on aivan jotain muuta. Vaikka sieniä tai kukkia :)
 
Mä vaadin näissä tällaisissa asioissa aina vähän aikaa. Ja nyt sitä on kulunut. Mariskooli ei edelleenkään ole suosikkini, mutta se saa olla nykyään jo esillä. Muumimukeista olen jopa josakin määrin oppinut tykkäämään. Voisin itsekin niistä muutaman ostaa, mutta mies ei niille lämpene.

Sen sijaan nuo Meandit...niitä olen kantanut yhden jos toisenkin kirppikseltä kotiimme :D
 
IhanaValo
Mie en unikkokuosista tykkää ja olin jo päättäny että meille ei niitä tuu. No, äitini oli ostanu kassin, joka tietty tuota unikkoa..mutta sitä suostuin käyttämäänkin kun se kuuluu siihen roosa nauha-juttuun, osa siis sen ostohinnasta on menny (toivon ainakin) sinne rintasyöpäkeräykseen.

Muumimukeja meiltä löytyy kans, niistä tykätään mut mariskooleja ei..kissa hajotti senkin ainoan mikä oli. Lahjaks saatu mut otti päähän silti kun ne on niin kalliita.
 

Yhteistyössä