Musta on tullu ihan kamala eron jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mua puri baarikärpänen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mua puri baarikärpänen

Vieras
niinkun holtiton tai jotain.Viikot olen tylsästi töissä mutta kun lauantai tulee niin johan mä vedän pohjia kotona ja lähen baanalle ja sit kittaan siellä tosin max 3 juomaa mutta sit vaan tiskillä roikkuen et miehet saa tulla juttelee ja sit jonkun mukaan tulee lähdettyä,ei aina mutta useimmiten.Ja jos sattuu huono ilta ettei ees juttukaveria saa niin sit oon ihan masentunut.
Mua inhottaa tällänen,suhteessa ollessa join tosi harvoin ja jos joskus otin saunajuoman ni siitäkin jäi puolet juomatta. Mutta mun on"pakko" mennä viikonloppusin istumaan sinne koska en kestä olla yksinkään kun koko viikon muutenkin olen yksin.ja sitten sunnuntait olenkin ihan rättiväsy.

Älä syyllista itseäsi, ihan normaalia eron jälkeen tollainen, nimim. kokemusta on. Kyllä se ohi menee aikanaan, ja haluat taas rauhoittua.

Anna itsellesi aikaa toipua erosta, ja mikä olisi parempi siihen kuin miesten huomio. Mutta ehdotan ettet lähtisi miesten mukaan,kadotat itsekunnioituksesi. Laita mieluummin vaikka nettiin ilmoitus, mieli kohenee kummasti kun lukee niitä vastauksia ja vaikka treffaileekin. Eikä tarvitse baareissa notkua. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja eronnut myös;25507813:
Älä syyllista itseäsi, ihan normaalia eron jälkeen tollainen, nimim. kokemusta on. Kyllä se ohi menee aikanaan, ja haluat taas rauhoittua.

Anna itsellesi aikaa toipua erosta, ja mikä olisi parempi siihen kuin miesten huomio. Mutta ehdotan ettet lähtisi miesten mukaan,kadotat itsekunnioituksesi. Laita mieluummin vaikka nettiin ilmoitus, mieli kohenee kummasti kun lukee niitä vastauksia ja vaikka treffaileekin. Eikä tarvitse baareissa notkua. Tsemppiä!

Tää oikeesti on sellanen asia et mua inhottaa mutta silti menen,käyn vielä aina samassa paikassa ja siellä ne samat tyypit joka viikko notkumassa.
ja en mä haluis antaa itestäni kuvaa et lähen kaikkien matkaan ja olisin helppo mutta kun ei muutakaan huomiota miehiltä saa niin on otettava sen mitä saa.
nettijuttuja en uskalla vaikka miten se mahtaa erota näistä live tyypeistäkään. Mulla on viikonloppusin tasan kaksi vaihtoehtoa:joko baarissa tai kotona masentuneena yksin katsoen jotain putousta ja joskus harvoin veljen perheen luokse yöksi.

[QUOTE="Vieras";25508024]Miten uskallat ottaa jonkun vieraan kotiin tai mennä sen kotiin, voi raiskata, tappaa? Harvinaista toki.[/QUOTE]

No miten sä uskallat kävellä ulkona yksin? joa jokaista asiaa miettis ja pelkäis niin eihän sitä vois ovesta mennä ulos.Mulla on kyllä tapana vähän katsoa et silleen et tunnen joko tyypin ite jostain tai sit se on tutun tuttu tai joku sellanen etti nyt ihan tuntematon.tokihan nekin voi vaikka raiskata mutta en mä sellasia mieti.Enkä ole koskaan niin kännissä ettenkö pystyis huolehtimaan itestäni.

Yhteistyössä