Musta on tullu hirviö!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mirsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mirsa

Vieras
Tein viime viikolla viimeinkin positiivisen raskaustestin ja olin onnesta sekaisin! :) Pari päivää tämän jälkeen oloni alkoi muuttua todella kummalliseksi.. Tunnen itseni väsyneeksi enkä jaksaisi tehdä mitään. Enkä ole juuri mitään myöskään tehnytkään. Nukun kymmenentuntisia yöunia ja voisin silti nukkua päivälläkin. Kaikki asiat ja ihmiset vaan ottaa päähän enkä välittäisi jutella kellään mitään. Makaan vaan sängyssä ja kiukuttelen ja itken pahaa oloani miehelleni,joka alkaa kohta myös väsymään jos olen vielä kauankin samanlainen. En käsitä itseäni! Pelkään että oloni vaan jatkuu ja jos olen samanlainen koko raskausajan niin miten kauan mieheni kestää minua? Tai jos tämä olo on vielä vauvan synnyttyäkin niin mitä tästä vielä seuraakaan?? Olen ihan paniikissa ja lamaantunut!!! Mitä pitäisi tehdä että olisin jälleen oma pirteä itseni??

Toin on ihan normaalia alussa, hormonit voi olla vähän sekasin ja sit vaikuttaa aika lailla mielialoihin, myös jaksamiseen.

Olin ite ihan kammottava raskauden alussa, en niinkään kauheesti kiukutellu, en jaksanu olin niin väsyny, olin todella itku herkkänä kaikesta. Vähänkin jos mies ei kuunnellu tai sano jotain väärin niin mulla pääs itku. Koulussa sit ehkä ennemminkin tuli kiukuttua, jos teki jotain väärin ja joutu korjaamaan niin pinna kiristy jopa niinkin paljon että oli joskus lähettävä kesken päivän kotiin ja sit kotona pääs aina itku.

Nyt rv 36+2 ja vähän jo tasaantunu noi pahimmat hormoni myrskyt :D .

Mutta kyllä ne siitä tasaantuu ajan kanssa ja kovasti onnea odotukseen ja nauti odotuksesta niin paljon kuin voit :) . Selitä sun miehelle että yrittää olla vielä jonkin aikaa kärsivällinen ja koittaa jaksaa, kyllä ne siitä sit tasaantuu.

Yhteistyössä