Musta on paras!!

• Viestiketjun aloittaja Ihanaah
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaah
Tulipa tuossa viikoloppuna kokeiltua sitä paljon puhuttua mustaa miestä...Ja voi kyllä sanoa että oli elämäni parhaat kyydit! Mies oli kohtelia, hellä ja osasi todellakin käyttää sitä isoa asettaan! Ei ole tämä tyttö vielä suomipojalta tuollaista haipakkaa saanut! Suosittelen!

Cara
Ei olekkin ihanaa! Suomalaiset miehet ei pysty! Otin ekan tumman miehen ku vastaan tuli, ja bang! 100 kertaa parempi mies! Olen tämän ""gabban"" kans niin kiimassa (ja känässä) ett olen antanut kahdellekin yhtä aikaa, ja suostunu nuoleen naista samalla. Sinänsä hullua ku aikasemmat jätkät ei saaneet mitään speciaalia multa.

Tupu
Pitää paikkansa että musta mies on ihana rakastaja! Itsekin olen tämän todennut vaikka naimisissa olenkin... Ja kohta on taas ukko matkoilla. Aaah melkein ei malta odottaa.

oho
Äläpäs tule nyt nimittelemään POJU! Taitaa olla se pikkupikkupili jatkuvasti ilman pimppiä kun noin ahistaa. No mutta älä huoli käytä vasenta kättä välillä nin tuntuu erilaiselta. Olet juuri näitä suomipojuja jotka katsovat eteen levitettyä pimppiä ihmeissään ja tulevat jo siinä vaiheessa omille reisilleen. Onneksi on muitakin vaihtoehtoja kun tuollaiset säälittävyydet. Mutta kait joku sullekin ehkä joskus SÄÄLISTÄ antaa...Tai edes näyttää..

Black
Miksi sinä haukut toista ihmistä noin? Vaan sen takia että hän nauttii tummaihoisesta? Jos se nainen oli tyytyväinen siihen niin eikös ole hänen asia eikä sinun! Taidat itse olla huona rakastaja kun haukut meitä tummanihoisia noin. Niin, tai sitten sinulla ei seisoo ollenkaan enää...

Tupu
Poju, poju, poju... mikäs nyt noin kiristää? Eikö pimppiä tule? Tai tulisi mutta kun et ehdi kun tulet omille reisillesi? No en kyllä ihmettele. Mutta se vasen käsi antaa aina muista se. Ja kun se sun pilisi on kuitenkin PAAALJON pienempi kuin tällä rakastajallani niin kehoitan käyttämään vain kahta sormea ettei mene leikkimiseksi.

kolmas soitto
Ettei nyt todellisuus aivan unohtuis niin muistakaa tämä: niin mustissa kuin valkoisissa on hyviä ja huonoja rakastajia. Jostain musta on paras, jostain taas valkoinen. Joku tykkää isosta, toinen ei voi sietää. Täysin tarpeetonta on ruveta yleistämään edes provosointimielessä. Jokainen voi pitää kokemuksensa omanaan.

Tupu
Taisin osua arkaan paikkaan? Pieni ja söpö..Hih! No totuus toisinaan koskee.... En tiedä mikä on määritelmäsi sotanorsusta, mutta moiseksi ei minua ole koskaan nimitelty, hyvässä ja KIREÄSSÄ kunnossa kun olen :)

Mutta nyt on sinun aika mennä takaisin sinne äidinkielen tunnille, koska muuten opettajasi hermostuu ja antaa sinulle lisää läksyjä! Koska noita päiväpano höpinöitä et usko edes itse. Jatka vain sillä vasemmalla kädellä kun tuntuu toimivan.

Niinu
Minä en ikinä koskis mustaan mieheen, musta ne on ällöjä! Oma mies on paras ja omaa todella ihanan kalun jota on mukava nuolla ja imeä. Mikä parasta se tekee pillussani todella gutaa. Hän todella osaa antaa sillä tajuttoman ihania orgasmeja.

rehevä nainen 48
Nythän on lapsilla hiihtolomaa ja joku pojankloppi ei ole muuta tekemistä hiihtolomalla kun roikkua täällä. Pilisi roikkuu varmasti sinulla samaan tahtiin, mutta kokeilee käyttää vasen kättäsi niin ehkä saat sen reagoimaan…

elämää ja erotica
seurustelin vuosia sitten ulkomaalaisen äijän kanssa ja täytyy sanoa,että hommansa osasi ja en ikinä vertaile miehiä,mutta kyllä suomipojukin osaa naisensa tyydyttää...

Tottamaar
Tulipa tuossa viikoloppuna kokeiltua sitä vähän puhuttua mustaa naista...Ja voi kyllä sanoa että oli elämäni parhaat kyydit! Nainen oli kohtelias, hellä ja osasi todellakin käyttää sitä pilluaan! Ei ole tämä poika vielä suomitytöltä tuollaista haipakkaa saanut! Suosittelen!

miehen logiikka
Mitä miehiä liikuttaa vaikka jotkut naiset olisivat mustien kanssa?

Usein saa lukea, että suomalainen mieshän palvoo virolaisia naisia ja voi pahoin rumista suomalaisnaisista. Onko nyt sitten väliä, jos jotkut naiset löytävät muuta seuraa???

Yhteistyössä