Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Neljä urhoollista muslimia meinasivat hyökätä metrin mittaisen mummelin kimppuun; tuo jos mikä osoittaa todellista rohkeutta!
Itse asiassa tämä on minun fantasiani, minun märkä uneni! Elisabetin tilalle olen minä. Neljä salskeaa mustaa miestä ISOT sapelit tanassa tulevat minua kohti... aah... saan orkkuja tästä mielikuvasta... aah... aahh.. ihanaa... ja sitten he yksi kerrallaan... aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja kjulö;30412053:Häh? Ei se Lalli mitään mamua tappanut, vaan valkoihoisen kristityn.
Charles on varmaan pettynyt suunnitelman mentyä mönkään.
Alkuperäinen kirjoittaja kjulö;30412053:Häh? Ei se Lalli mitään mamua tappanut, vaan valkoihoisen kristityn.
Alkuperäinen kirjoittaja Suomi=Neekerinkyrpä;30412167:Briteissä saattavat saada kunnon tuomiotkin tuosta.
Suomessa jos Islamistit suunnittelisi vastaavaa, heitä ei tuomittaisi koska rasismi.