Muslimi miehen kanssa naimisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Otsikko johti ensin vähän harhaan. Luulin että tässä puhuttaisiin siitä että joku muslimi meni miehen kanssa naimisiin. Ihmettelin, että miksi kukaan haluaisi siitä kirjoittaa, joten päättelin että ehkä se muslimi oli homo, ja sen vuoksi aihe oli ap:n mielestä kirjoittamisen arvoinen. Ennen ketjun avaamista epäilin kuiten menneeni lankaan, kyse oli varmasti siitä että kyseinen muslimi olisikin nainen. Yllätykseni olikin aikamoinen kun kyse ei ollutkaan loppujen lopuksi siitä mitä otsikossa annettiin ymmärtää vaan ap halusikin itse mennä muslimimiehen kanssa naimisiin.

Ap:lle vinkkinä: jos sanat tarkoittavat eri asioita kun ne kirjoitetaan yhdessä tai erikseen, niin silloin on mahdollisuus että saatat haluta kirjoittaa ne yhteen. Tässä tapauksessa "mies" tarkoittaa yhtä asiaa. Muslimi -sanalla taas on oma merkityksensä. Sinä sen sijaan puhuit kolmannesta asiasta eli "muslimimiehestä".

Ja sitten itse aiheeseen. Mitäs siinä itse vikiset. Hommaa itsellesi muslimimies ja mene naimisiin. Eiköhän noista ole jo ihan hyvää tarjontaa. Vai estääkö joku sinua?

Mee vokista valitsee siellä niitä partanaama, karvaranteita on.

Mä suosin Suomalaista. Omaa Suomi miestäni en vaihtais ikikuuna päivänä mihkä matuun, hyi!

Haluan muslimi miehen enkä mitään suomalaista vässykkää!

jännämies on just ihana, noi on vielä sellaisia 160 cm pitkiä ja saattaa ihan koska tahansa vetää nista turpaan tai peräsuoleen. Sitten saattaa toisaalta välillä ottaa aseen ja ampua ja huutaa allahu snackbar tai räjäyttää pommin. Kyllä siinä on tapahtumia kerrakseen, jännämies se olla pitää.