Muslimi-isä ja -äiti lähettivät pienet tyttärensä tekemään itsemurhaiskun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Islam<3
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan se varmaan muslimi-äidille ja isälle hieno juttu että on saanut omat lapsensa aivopestyä luopumaan elämästään ja tulevaisuudestaan uskon takia. Minä itse kun olen länsimaalainen äiti niin en todellakaan käsitä kuinka usko voi olla jollekulle niin paljon äidin rakkautta suurempi asia. :( Hirveän vaikeaa olla suvaitsevainen ihminen kun oikeasti ei vaan käsitä toisten ajatusmaailmaa, ei vaikka kuinka yrittää.

Olen miettinyt noita itsemurhaiskuja...kuinkas ne "samanuskoiset" jotka sattuvat olemaan paikalla ja menehtyvät kun joku posauttaa itsensä ilmaan. Pääsevätkö hekin sinne itsemurhaiskujen suorittajien taivaaseen, hehän eivät olleet näyttäneet Allahille olevansa valmiita terrori-iskuun.

Ja sitten, pasifisti kun olen, hämmästelen sitäkin että jos kerran kokee "kaikkien toisten olevan vääräuskoisia" niin eikö olisi kivempaa oleskella niiden samoin ajattelevien kanssa ja siellä porukassa sitten hymistellä että "ähä kutti, mepäs olemme parempia kuin ne toiset, siinähän sitten kärsivät kun tulee tuomiopäivä". Pakkoko on yrittää saada toisia uskomaan samoihin asioihin kun koskaan kaikki eivät kuitenkaan ole samaa mieltä.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Nyt sanon, että Suomeen muuttaminen pitäisi kieltää kaikilta noilta. Ei tätä voi millään hyväksyä.

Nimenomaan.

Ärsyttää, kun hoetaan mantraa, että naiset ja lapset pitää pelastaa, mutta samanlaisia sekopäitä nekin ovat. Katsotaanpa vaikkapa Ruotsin tilannetta. Siellä turvapaikanhakija-lapset ovat kunnostautuneet murhaamalla, tappamalla, pahoinpitelemällä ja raiskaamalla urakalla auttajiaan.

Englanin muslimien järjestämissä mielenosoituksissa huivipäänaiset meuhkaavat ihan yhtä isoon ääneen kuin miehetkin. Samoin Suomessa somaliakat valehtelevat poliisille, häiriköivät muita ihmisiä ja huutavat, että "Suomi on meidän". Ei heru myötätuntoa tai sympatiaa tällaiselle porukalle.

Ette vain ymmärrä heidän ideologiaa.

6a00d83451bab869e2017744db7922970d-550wi.png

Yhteistyössä