murtunut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 123
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muista varoa.. Oliko se varma HIV testi 3 vai 6kk kuluttua..
Tiedän.. Miehesi sanoo että käytti kumia ja vannoo sen ja sanoo että: " ei hän sentään niin hullu ja sekaisin ole että paljaalla... ". Kukapa ei sanoisi.

joo sanoo käyttäneensä kumia mut enhän mä siihen voi luottaa.... jotenkin osa musta sanoo että pistä pihalle, ja toinen puoli taas että anna anteeksi... tiedän ne thaikku-naiset ja niiden keinot... vaikkei se olekaan selitys.... sattuuu.. millä ikinä voisin päästää häntä uudelleen reissuun, kun nytkin kävi näin? kiitoksia ajatuksistanne...

Huhhuh! Hurjasti jaksuja ja järkeä päähän, kun mietit jatkoa tuommoisen kanssa.. Vaikka niin tuttu lause tällä palstalla, että jätä se sika, niin on oikeesti tilanteita, joissa kannattaa varmasti miettiä ihan loppuun asti sekä plussat että miinukset!! Mies, joka huoriin menee, ei ehkei ole kaikkein luotettavin kumppani parisuhteessa.. Ja toivottavasti on tosiaankin älynnyt käyttää kumia:O(((.. Inhottava juttu. Oletteko olleet kauankin yhdessä, onko lapsia, minkäikäisestä pöljästä kyse?

voi kauheeta. mun ukko on käynyt huorissa aina. tosin ei ole mua pettänyt, kun olen itsekin
sellainen hullu seksi friikki.
ei kai äijät turhaa mene huoriin....... suhteessa jotain vikaa on pakko olla.

Hyi yök, en vois kyl ite enää jatkaa,ei ton jälkeen luottoa olis. Ja ne taudit!!! Isot halaukset sulle ja voimia. Jatka eteenpäin yksin,löydät paremman! Seuraavaks tulee sit tietty neljänkympin villitys jne...

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
voi kauheeta. mun ukko on käynyt huorissa aina. tosin ei ole mua pettänyt, kun olen itsekin
sellainen hullu seksi friikki.
ei kai äijät turhaa mene huoriin....... suhteessa jotain vikaa on pakko olla.

no mä en tota allekirjoita.. meidän seksielämässä tai suhteessa ei ole ollut mitään vikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja morjens:
Hyi yök, en vois kyl ite enää jatkaa,ei ton jälkeen luottoa olis. Ja ne taudit!!! Isot halaukset sulle ja voimia. Jatka eteenpäin yksin,löydät paremman! Seuraavaks tulee sit tietty neljänkympin villitys jne...

Sammamieltä!!!!!

Jos vuoden vasta yhdessä, niin poikki vaan.
Haloo, tuossa vaiheessa normaaliparisuhteessa ei vielä ole saatu toisista tarpeeksi ja ollaan hulluna rakastuneita ja yhdessä koko ajan.
Mieti, mitä tämä ukko, joka nyt teki näin, tekee viiden vuoden päästä

Kun ei kerta ole lapsia ja suhdekin noin tuore niin ei tosiaan kannata kärsiä. Ton yli on niin vaikea päästä. Sä voit yrittää mutta oota pari kuukautta niin näet et unohtaa ei vaan pysty ja siitä ei enää mitään tule. Kun lopetat suhteen heti niin säilyy ainakin itsekunnioitus

Suominaista ei kannata arvostaa millään tavalla. Ei ku pihalle vaan. Heteromies tarvitsee kunnollisen naisen, joka osaa keittää ja kasvattaa lapsia. Feministit pihalle vaan.

Yhteistyössä