murtunut häntäluu

  • Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
huolestunut
Hei! Minulta murtui häntäluu tuossa pari kuukautta sitten.
Nyt alkaa olla jo suht parantunut.Olen kuullut myös sellaista, että voi jäädä vaivaamaan loppu elämäksi.
Minulla on heinäkuun ensimmänen päivä laskettu aika ja mietityttää tuo häntäluu. Rusahtaako uudestaan tai aiheuttaako muita ongelmia. Onko kellään kokemusta?
 
Carlona
Minulla oli yksi kaveri, jolla oli lapsuudessa murtunut häntäluu ja hän ei koskaan elämässä saa synnyttää alateitse sen vuoksi. Hänellä on kaksi lasta ja ne on molemmat leikattu. Nyt sun kannattaa ehdottomasti puhua tästä lääkärin kanssa.
 
Mulla murtui häntäluu viime synnytyksessä vuosi sitten.Oli tosi pitkään kipeä ja juuri kun alkoi tuntumaan jo paremmalta olin uudelleen raskaana.Tämän toisen raskauden puolivälistä asti häntäluu on ollut jälleen tosi kipeä!Neuvolasta varasivat minulle ajan pelkopolille synnytyksen suunnitteluun.Pääsen kokeilemaan ponnistusasentoja joissa saattaisin pystyä ponnistamaan kun puoli istuvassa asennossa sängyssä ei luultavasti tule enää onnistumaan.Kannattaa puhua asiasta neuvolassa.
 
koiraharrastaja
Mulla on murtunut häntäluu ja kaikki neljä lasta olen voinut synnyttää alakautta. Ponnistusasennolla oli tosiaan väliä, ns. perinteinen puoli-istuva ei passannut mulle ollenkaan. Kyllä sen sitten synnytyksessä huomaa, mikä asento tuntuu hyvältä!
 

Yhteistyössä