Murrosikäisten äidit ilmottautukaa!

Täältä tullaan omat vaihdevuodet painaa päälle 12v. muuttui neiti nokkosesi tuossa hetki sitten ja tätä riittäää |O |O :headwall: :headwall: :D kaksi murrosikää on koettu ja yksi poika josta ei valmista kässäriä tulossa.....kaikki vertaistuki otetaan kaksin käsin vastaan ja annetaan mitä oppeja kokemus on antanut.... notta tukevasti pinossa
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sinituuli:
Meillä esikoinen alkaa olla murrosiän kourissa.... Ja itsellä alkaa hymy hyytyä...
Veit jalat suustani. Teini-Tauno muutti meille viime vuonna, täyttää kesällä 13 vee.
Lohduttelen itseäni sillä että hyvä kun alkoi jo nyt kun on vielä tiukasti silmän pidon alla syksyllä isolle yläasteelle ja kuviot muuttuu täysin. Aaaarrrgghhhh...!
 
Mam
Minulla, yh, kaksi vanhinta tyttöä ovat 16 ja 13 v. Hankalampi tapaus tämä nuorempi, mutta juuri nyt kuumana kysymyksenä se pitäisikö tämä vanhin päästää poikaystävän luokse yöksi. Tyttö on luonteeltaan "kiltti", luotettava ja järkevä ja poikaystäväkin, 17, tosi söötti, oikea löytö. Mutta silti... En ole vielä päästänyt, mutta se on sitten sitä ruinaamisen kuuntelua päivästä toiseen. Vaikea kysymys! Onko saman asian parissa painiskelevia?
 
kyllä minä olen päästänyt ton ikäisenä mutta keskustelkaa ekäisy asiat kuntoon( ei kannata luottaa nuorten kodomin käyttöön) jos vaan onnistuu niin pillerit tytölle ja lisänä voi opetella tautien vuoksi vielä sen kondominkin ei kannata "sievistellä" ja luottaa mihinkään "ei me tietenkään mitään seksiä harrasteta" juttuihin luonto kun vetää"tikanpoikaa puuhun" nii parempi se on tehdä "reilusti" ja harkinnan jälkeen luotettavan poikaystävän kanssa ehkäisy kunnossa kuin puolisalaa huonolla omallatunnolla ja raskaaksi tuloa peläten.....
 
Tällaista pinoa olen kaivannutkin :wave: eli täällä pian viiden lapsosen äiti, vanhin pojista täyttää tänä vuonna 14v ja kaikki murrosiän metkut jo päällä. Vertaistukea ja ihan käytännön vinkkejä kaipailisin,miten toimitte silloin kun teini hölmöilee... :wave: Itsellä ikää 33v ja nuoremmat lapset 3,5v , pian 8v ja pian 11v. Pienimmäinen vielä masussa köllii ja uumoilen ensi vuodesta aikas rankkaa kun tuo kasiluokka putkahtaa esikolla päälle. :|
 
Meillä myös murrosikä painaa päälle. Esikoinen 13v, seuraava jolla on ilmeisesti ikuinen uhmaikä on 8v ja nuorin täyttää kesällä 7v. 13vuotiaalle ei tällä hetkellä pysty sanomaan mitään ilman "dramatiikka". Pelkkä syömään pyyntö laukaisee raivon ja huudon. :headwall: Hermot menee ainaisesta huudosta ja kiukuttelusta. Mut tää ilmeiseti kuuluu asiaan...
 
Täällä kans yksi. Poika täyttää kohta 12v. Ja pikkusisko on tulossa kohta uhmaan. Eli ikää nyt 1v2kk. Meillä kyllä murkkuilaan kovastikin. Vaatteet sikin sokin. Nukuttaisi puoleen päivään. Yleistä velttoutta alvariinsa. :)
 

Yhteistyössä