murkku ja seksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitipuoli 22-v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitipuoli 22-v

Vieras
olen 22-vuotias äitipuoli ja miehelläni on 12-vuotias tytär, josta välitän todella paljon. pystymme puhumaan monesta asiasta, mutta nyt iski tenkkapoo.. tämä tytärpuoli on todella vilkas ja melkoinen hurjapää.. eilen kuulin mieheltäni, että tytöllä on kuusitoistavuotias poikaystävä, joka on saattanut ex-tyttöystävänsä raskaaksi.. minulla on tytöstä melkoinen huoli, koska tiedän että hänen äitinsä ei kykene suhtautumaan näihin asioihin niiden vaatimalla vakavuudella, ja seksiasioista ei varmasti pysty puhumaan oman isän kanssa.. niinpä koenkin että tällaisten asioiden käsittely jää minun huolekseni. en ole niinkään huolissani tästä pojasta koska hän asuu niin kaukana, mutta olen huolissani siitä,että tyttö hakee miespuolisilta huomiota jatkuvasti ja poikaystävät vaihtuvat koko ajan. pelkään että tytärpuoleni menee ja möhlii pahan kerran jonkun pojan kanssa. esim menee sänkyyn ja hankkiutuu raskaaksi! miten voin käsitellä asiaa hänen kanssaan! onko samanlaisia kokemuksia? APUA! :/

Ei ole kyllä kokemusta, kun ei ole vielä noin isoja lapsia, mutta sain oman lapsen 18v.:nä ja kyseessä oli ns.vahinko. Ehkäsy asiat olivat vähän retuperällä(vaikka olin jo 17v.!!!). Minä yritin hankkia pillereitä ja kävin kouluterkkarillekin puhumassa, mutta häntä ei paljon kiinnostanut. Äidille en uskaltanut/kehdannut puhua. Olisin kaivannut aikuista, joka olisi hankkinut kanssani nuo pillerit. Jos terkkari olisi toiminut oikein, niin olisi sanonut, että varataan yhdessä aika neuvolan terveydenhoitajalle ja hankitaan ne pillerit.Muuten minun olisi itse pitänyt soittaa koulun yleisöpuhelimesta(ei silloin vielä kännykkää) tiettyyn puhelintunti aikaan ja varata aikaa eli meni liian vaikeaksi....joten tulin raskaaksi. Onneksi vauvasta tuli toivottu ja odotettu ja nyt meillä on jo kolme lasta.Elämäni ei siihen kaatunut, enkä kyllä ole hetkeäkään katunut.
Eli kun kyseessä on 12v....Mielestäni liian nuori seksiin, mutta kun/jos nyt kuitenkin sitä harrastaa, niin puhu asiasta tytölle ja ole hänelle apuna esim. pillereiden hankkimisessa ja sano, että voi puhua sinulle luottamuksellesesti asiasta. Voisit lähesty asiaa, niinkin, että lainaa kirjastosta (luulisin, että löytyy) käsikirja seksistä , joka on tehty murkuille. En muista kirjan nimeä, mutta kertoo kaikesta mahdollisesta huumorinkin keinoin. Äitini osti sellaisen siskoni murrosikäiselle pojalle. Ja sitten jutelkaa.

Yhteistyössä