murinaa anopista vol 2..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen miniä

Vieras
Mä tossa aikasemmin kerroin millanen kultakimpale anoppi on niin nyt se vasta mukavan tempauksen teki..:(
Kävin miehen pikkuveljen kanssa astuttamassa meidän koiran ja anoppi veti herneet nenää ja puhuu nyt ympäri kylää kuinka panen myös tätä pikkuveljeä.. ei jumalavita mikä akka. Nyt oli sitten soittanut meidän 15-v ja tuumannut että tiedätkö mitä äitisi ja setäsi olivat touhuamassa, no panemassa.. Nyt sitten tuumasin ukolle että nyt saa luvan riittää tää potaska jo pikkuhiljaa. Mä sinnikkäästi jaksanut sen loukkauksia kohta 18 vuotta, mutta tää jo liika paksua, mies menee aamusta vähän keskusteleen äiteensä kanssa..

no joo, niin mä kuullu kanssa, mutta toi heitti kyllä sen verran yli että teki mieli lähtee kylään sinne ja ilmottaa mitä mieltä oon.. Ukolle sanoin että poitsu lupas äänittää seuraavan puhelun ja sen kanssa painelen kyttikselle ja katotaan mitä tehdään sitten..:)

e022.gif
hyvä tyttö!

Mitä tässä keksimään, anteeksi vain sulle että puran omaa pahaa oloani tästä.. ja toisekseen ei ollut kyllä tota että soitteli poitsulle, vaan ihan muuta, ja tämä vain jatkoa siitä mitä potaskaa heittää..

Yhteistyössä