Muovimatto lankkulattian päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Miten lankkulattia kannattaa käsitellä, ennen kuin muovimatto asennetaan päälle? meinaan ettei maton alle jää mitään haisevaa, esim. koiran kusta johonki nurkkaan..

Et voi olla tosissas :(
Miksi haluat peittää lankkulattian, meillä tavisparketti ja aina olen halunnut kunnon lankkulattian . Ehkä sitten joskus kun jaksaa rempata tai on tarvetta.

"vahinkoja" ja kun koiran ja kissan kusi kyllä aika kivasti imeytyy hetkessä puuhun. Eli onhan kaikki lähtenyt pesemällä!?!?
JA siksi vaihdos, koska on mäntylautalattia, voitte kuvitella minkänäköinen se on, kun talo rakennettu -84, eikä sen jälkeen lattialle ole tehty varmaan mitään. Ei kaikista kauhein kyllä ole tämä lattia, mut ei kauniskaan. Muovimatto on kestävämpi, hiukan elastisempi ja vaan mukavempi.. :)

Hio se lattia. Meidän mäntynen lankkulattia hiottiin ja hienompi se on kun mikään muovimatto. Totta on että se tammuu ajan mittaan. Meidän oli vuodesta -81 ottanut väriä tuolla lattialla mutta siitä saa kyllä kauniin.

ja tulee kallimmaksi kuin muovimatto. Ajattelin sellaista muovimattoa,jota ei tarvi liimata. Eli tarpeeksi vahva. Lattia säilyy ennallaan maton alla. Onko muuten kellään kuvaa käsitellystä lankkulattiasta? Kuva olis kiva :)

Ainakaan meidän lattiaa ei voi enää hioa...on mennyt niin huonoon kuntoon, kun ed. omistaja vähät välittänyt. Tikkuja varpaissa/jalkapohjissa jalkapohjissa jatkuvasti. Meille tulee ainakin muovimattoa

Parketissa tulee aika pian kyllä raja vataan mutta lankkulattiassa on kyllä muutama senttikin varaa hioa sitä. Saat tottakai laittaa muovimattosi jos haluat mutta monet muut maksavat itsensä kipeiksi siitä että saisivat juuri sellaisen lattian kun teillä on eikä muovimattoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Bubble Bob:
Parketissa tulee aika pian kyllä raja vataan mutta lankkulattiassa on kyllä muutama senttikin varaa hioa sitä. Saat tottakai laittaa muovimattosi jos haluat mutta monet muut maksavat itsensä kipeiksi siitä että saisivat juuri sellaisen lattian kun teillä on eikä muovimattoa.

Parkettia voi hioa vain 2-3 kertaa, lankkulattiassa ei varmaan 5-6 kertaakaan ole vielä paljon.

Yhteistyössä