Muoks: Katsokaa mitä minä pelastin. *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja storm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi miten pienestä vauvasta saakka toiset joutuvat kasvamaan ilman äitiä :( Ihanaa kun pelastit kuitenkin ja pidät pienistä hyvää huolta!! Toivottavasti löytäisivät yhteisen kodin sitten jo kasvettuaankin, kun ovat ilman emon turvaa joutuneet maailmaan näin aikaisin. Aivan mielettömän suloisia pikku otuksia. :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamafelina:
Voi että mitä "palvelua" Oulun ESYstä! Ihan uskomatonta, että kaurapuuroakin vielä.. Sinnehän täytyy ihan laittaa palautetta.. Olen ihan tyrmistynyt! Höh! Ei tainut olla ainakaan kissaihminen puhelimen päässä!!
Mustakin pennut näyttää ainakin 4 viikkoisilta. Oisko sulla mahdollisuus punnita pentuja, esim talousvaa´alla?
Korvaa se kaurapuuro kissanruoalla, ihan penturuoalla siis (esim Hills, RoyalCanin..) ja laita emonmaidonkorviketta sekaan. Kissa on lihansyöjä ja kaura(puuro) ei ruokavalioon kuulu. Kuivamuonaakin voit laittaa tarjolle niin saa pikku hampaille työtä.
Kyllä ne kissanpennut kissantavoille oppii ilman emoakin (onneksi niitä on sentään kaksi), jotkut oppii paremin, jotkut huonommin, jotkut lutkuttaa, jotkut ei ja joillekin voi tulla myöhemmin ongelmia sisäsiisteyden kanssa.
Voit hankkia kotiin myös Feliway haihduttminen, siinä on kissan feromoneja, joilla on kissaa rauhoittava/sopeuttava vaikutus, googleta vaikka :)
Voi kun mua ihan harmittaa puolestasi kun tuollaista palvelua sait eläinsuojeluyhdistyksestä, minähän sitä ehdotin sinne yhteydenottoa :headwall:

Minäkin kyllä vähän ihmettelin että olipa kummallista toimintaa.. Olen huomannut että kissat osaavat pestä jo itse itseään eli ovat ainakin jotain oppineet.. Minulla on niille nyt kissan penturuokaa siis ihan kuivamuonaa ja sitten purkkiruokaa.. Minulla ei tuota vaakaa ole mutta tuntuu käteen että voisivat painaa n. 300g eli jonkun appelsiinin verran suunnilleen. Tästä ei varmaan nyt kamalasti ole apua :D. Toivottavasti oppivat sisäsiistiksi, nyt olen pitänyt yön kylppärissä kun eivät ihan tajua tuon hiekkalaatikon ideaa. Ne osaavat kyllä kakata hiekkalaatikkoon jossa on tavallista hiekkaa mutta heti kun vaihdoin kissanhiekkaan niin eivät enää osaakaan..