Muodot-klubi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mukaan vaan. Itse olen käynyt siellä n. puoli vuotta ja vielä jaksaa! Jäsenenä siellä saa oman avainkortin eli harjoittelemaan pääsee silloin kun itse ehtii (ma-su 7-21). Lisäksi voi myös halutessaan osallistua max. kolme kertaa viikossa ohjaajien vetämille kiertoharjoitteluille (n.30-45min/harjoittelu), jotka on suosittuja ja syystäkin. Ohjaajat ovat mukavia ja jaksavat joka kerta tsempata loppuun asti muistaen kuitenkin juomatauot ja loppuvenyttelyt. Ilmapiiri on lupsakka eikä tarvitse olla mikään sikspäkki, jotta sinne kehtaa mennä.

Ai niin, ainakin arki-iltaisin on hyvin tarjolla noita edellä mainittuja kiertoharjoitteluja, jolloin itsenäinen harjoittelu voi olla vähän hankalaa. Toisaalta ohjatulla tunnilla ei tule niin suurta houkutusta laiskotella joten kannattaa kokeilla! Sopii myös oikeasti kaikenikäisille.

Harjoittelulaitteet ovat sellaisia, että niitä ei tarvitse säädellä käyttäjänsä mukaan vaan vastus kasvaa mitä nopeammin liikkeet tekee eli treenin rankkuus on itsestäsi kiinni.

Paikka saa myös plussaa siisteydestä. Aina tiptop-kunnossa!

Yhteistyössä