Muodin huipulle Mert!!Nam

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niin kaunista!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niin kaunista!!

Vieras
Siis voi luoja mikä namupala. Nuori, joo ja tullaan kuulemaan, vaikkei voittaisikaan koko kilpailua. Ja tuo ulkonäkö, voiko olla komeampaa?? Huh HUh, kylläpä on silmänruokaa!!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Siis onko väliä, onko homo vai ei?? Hyvännäköinen on, siltikin oon sitä mieltä!! En mä sen mihkään treffeille oo menossa! Daa!

No mä en osaa katsoa homoja sillä silmällä. Toki voi olla komeakin homo, mutta Mert on mun mielestä kovin poikamainen ja aika selvä tapaus. Jos tykkää feminiinisitä piirteistä miehissä, niin kai se sitten voi olla silmänruokaa jollekin.

Tässä homomies joka miellyttää mun silmää ulkonäöllisesti. :p
rupert-everett02.jpg

No minen edelleenkään tajua, homo tai ei, niin komea on!! Enkä ymmärrä tuotakaan, että katsele oman ikäisiä...Siis täh? Ei kai niissä enää olekaan katselemista, siksipä täytyy tyytyä vaan katselemaan, mutta jos on noin komea nuori mies, homo tai ei, niin minä ainakin tykkään enemmin katsella tv:stä komeita nuoria miehia, kuin vanhoja kurpsahtaneita miehiä, vai??(Ja kiletämättä mieluummin komeita NUORIA homomiehiä kuin vanhoja, niitäkin piisaa nykyään näissä suomalaisissa tositv-ohjelmissa)
En ole todellakaan tyrkyttämässä itseäni kenellekään, enkä treffeille häntä ole vonkumassa siispä näin ollen luulen, että saan kai nauttia mieskauneudesta, kun sitä ihan suomalaisessa tv-ohjelmassa tarjotaan! Ajattelin jakaa toteamuksen kanssanne, mutta eihän täällä mitään komeudesta ymmärretä, pöh!!!!

Se on kyl komea, pakko myöntää :). Ja symppiksen oloinen muutenkin, niin ja tietenkin lahjakas.

Ja mua ei haittaa hänen mahdollinen homoutensa eikä nuoruutensa yhtäänä pätkää, kumpikaan ei vaikuta noihin mainitsemiini asioihin tipan vertaa.

Tytönnäköinen???Tehän kummannäköisii ootte,jos tuonnäköisii ootte, ainakin aika miehekkään, mutta, entäs jos se onkin se testosteroni, joka teissä jyllää?????

Musta Mertillä on tilausta malliksi tämän ohjelman jälkeen, tai enhän tiedä, vaikka tekisi niitä töitä jo nyt, mutta edellytykset ainakin sille alalle on.

En enempää kiusaa teitä, makunsa kullakin, mutta sanoinpahan omani, hyvää yötä kaikille!!

Yhteistyössä