Muodikkaat vaatteet 26-vuotiaalle miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pkmn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pkmn

Vieras
Moikka naiset. Teillä kun on tunnetusti hyvä vaatemaku niin kaipaisin hieman vinkkejä teiltä.
Olen 26-vuotias mies ja nyt olen ajatellut laittaa koko vaatekaapin uusiksi.
Tähän mennessä olen kulkenut lähes poikkeuksetta kesät ja talvet farkuissa, huppareissa ja skeittikengissä.
Tämä on ehkä ihan sopiva pukeutumistyyli 15-vuotiaalle pojalle, mutta 26-vuotiaana hieman jo hävettää kulkeä tälläisissä vaatteissa. Varsinkin jos menee jonnekkin baariin näissä vaatteissa niin hävetää oikein todenteolla. Vaikka olenkin mielestäni ihan ok näköinen, niin viimeistään vaatteni saavat naisten katseet siirtymään seuraavan miehen luokse.
Olen jo pienestä pitäen vihannut vaateostoksilla käymistä.
Vaatekaupoissa käyn keskimäärin 2-3vuoden välein ja pyrin aina selviytymään siitä niin nopeasti kuin mahdollista. Tälläkin hetkellä vaatekaapista löytyy vain kolme kulunutta hupparia ja kolmet kulahtaneet farkut.
Nyt haluaisin vinkkejä että miten hoikka 26v mies pukeutuu tyylikkäästi.
Mielelläni haluaisin suoria linkkejä nettikauppojen tuotteisiin.
Haluaisin siis uudistaa kaikki vaatteeni eli uudet kengät, uusia housuja, uusia paitoja, mahdollisesti uusi takki jne.
Kiitos kaikille auttaneille! :)

Farkut on ihan jees, kokeile eri mallisia ja värisiä, niin saat vaihtelua. Paitapuserot neuleliivin kanssakin ihan ok, ei minusta liian "pappa", jos löytyy trendikkäät kuosit. Käytkö millaisessa työssä? Hupparit voisi jättää jo tosiaan pois. Kauluspaita neuleen kanssa parempi. Hyvähän se on mieheltä siistimmät suorat housutkin löytyä, jos tyylikkäämpään tilaisuuteen on menossa. Hyvälaatuiset alusvaatteet ja sukat! En jaksa ihan kuvia ruveta etsimään, vaikka tässä aikamoinen mielenkiinto nousikin. Olisi ihana ostaa jollekin kokonainen "garderoobi".

Auts, nuo garagelandin kuosit on taas omaan silmään juurikin sellaisia wannabe-nuorikon vaatteita. Jos ei muuten ole luonteeltaan samaa prätkäjätkä tyyliä, niin menee pahasti vikaan noissa. Ja ymmärsin, että hait jotain tyylikästä.
Näin syksyllä kannattaa panostaa myös hyvään, kunnolliseen takkiin, koska se näkyy ns. koko ajan. Monissa kaupoissa on nykyisin noita pukeutumisneuvojia, suosittelen! Sokos ja Aleksi 13, niistä löytyy normihintaisia ja siistejä perusvaatteita ainakin. Ainakin Sokoksella myös noita pukeutumisneuvojia.

Ei ehkä ollut ihan omaan makuun nuo garagelandin vaatteet :).
Haen tosiaan ihan tavallisia tyylikkäitä arkikäyttöön soveltuvia vaatteita.
Myös jotkin "juhlavaatteet" olisi hyvä olla jotka voisi laittaa baariin tai pubiin.
Vaatteet mielellään tilaisin ihan netin kautta. En tykkää käydä yhtään vaatekaupoissa.
Vaatteiden hinnalla ei sinänsä ole merkitystä, kun ei tässä millään opiskelijabudjetilla tarvitse onneksi enää elää.
Kenkiäkin varmaan voisi ostaa n. 3 paria, yhdet talveksi, yhdet kesäksi, ja yhdet vähän juhlallisemmat jotka voi juurikin laittaa esim baariin?
Sukkien, alushousujen ja t-paitojen osto on minulle helppoa, mutta kaikkien. ns näkyvien vaatteiden osto tuottaa minulle hankaluuksia.

Heartbreakeskin oli kiva tuolla asoksella. Ei muuten shoppailu voi helpommaksi muuttua :)
Slimmit farkut, ruutupaita, neuletakki, kaulahuivi ja tennarit retrohengessä toimii minulle.

Semmoset tyylikkäät nahkanegät, Coxx Borba-merkiltä löytyy ainakin mielestäni herkkuja miesten kenkiä :--D Ei mitään pappa-varsikenkiä..

Semmoiset tyylikkäät kauluspaidat, ei siis perus-yksiväriset vaan missä on jotain kuviointia jossain kohtaa yms.. Ei mitään harmaita tylsiä. Kannattaa katsella mitä muilla ikäisilläsi on päällä.

Puku!! Mieheni käyttää paljon pukuja niin työssään kuin vapaallakin ja olen sulaa vahaa. On just täyttänyt 30v :) Pukuahan voi käyttää niin rennosti kuin viralllisestikin, kauluspaitoja ja puvunhousuja voi mukailla tilaisuuden mukaan.

naisasioissa riippuu ihan millaista naista etsii, miten kannattaa pukeutua. Mä en katso kahta kertaa pukumiehiä vaan ihan farkut ja perus t-paita on ok kuten myös hupparit. mun mielestä ne näyttää hyvältä. pissikset tahtovat yleensä muuta kuin ne farkut ja t-paidan ;)

[QUOTE="vieras";21952891]naisasioissa riippuu ihan millaista naista etsii, miten kannattaa pukeutua. Mä en katso kahta kertaa pukumiehiä vaan ihan farkut ja perus t-paita on ok kuten myös hupparit. mun mielestä ne näyttää hyvältä. pissikset tahtovat yleensä muuta kuin ne farkut ja t-paidan ;)[/QUOTE]

:laugh: Sanotaanko aikuisia naisiakin pissiksiksi? Kyllä meikäläisen silmää myös aina hivelee huoliteltu mies, puku on hieno, muttei tarvitse toki joka päivä käyttää, jos ei sovi omaan persoonaan. Huoliteltu olemus ja oma tapa kantaa vaate kuin vaate on varmasti se mikä näyttää hyvältä. Mutta en tiedä hakeeko ap nyt vaatteita siksi, että pitäisi saada naisia, vaan ymmärsin, että ylipäätään päivittääkseen olemusta ikäisekseen.
Periaatteessa ajattelen, että H&M on aika teinipoikaosastoa, toisaalta sieltä löytynee kaikenlaista ja itsellekin (36v) on tullut ostettua. Mutta laadukkaaksi ja huolitelluksi ei toisaalta H&M:n kamaa voi hyvällä omallatunnolla kutsua.

Suosittelisin visiittiä pukeutumisneuvojan luo. Esim. Aleksi 13:ssa ja Stockmannilta löytyy. Ei maksa mitään ja ammattilainen osaa ottaa huomioon vartalonmallin ja tyylin, kun kerrot itsestäsi, mitä harrastat jne. eli mikä voisi olla uusi tyylisi.

Hanki parempi itsetunto. Jos et tykkää pukeutua, niin se on ok. Joskus on hyvä olla itsekäs ja ajatella vain itseään, eikä muita. Pukeudu siis oman maun mukaan ja miltä tuntuu. Muoti ja pukeutuminen on pinnallista!

Yhteistyössä