Munuaiseen sattuu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sartsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sartsa"

Vieras
Elikkäs noin vuosi sitten minulla oli munuaisaltaan tulehdus ja tulehduksen jälkeen on munuaiseeni sattunut kun on kova virtsaamisen tarve ja kun on virtsannut niin sattuu myös hetken aikaa. Joskus myös aamuisin sattuu munuaiseen kun käyn vessassa vaikkei olisikaan iso tarve tyhjentää rakko.

Minulla on siis nyt vain yksi munuainen niin älkää sekoittako, että toinen munuainen olisi ns. terve. Menetin toisen munuaisen alle vuosi sitten onnettomuuden yhteydessä ja myös se munuainen rassasi kun vielä käytössä oli.

Terve munuainen on tarkistettu ultralla (?) mutta mitään erikoista ei löydetty. Ja nyt olen raskaana joten mietin että voiko munuainen vaikuttaa jotenkin kasvavaan elämään sisälläni? Virtsatietulehdus on tällä hetkellä, mutta ei kuulemma ole munuaisissa asti tulehdus. Ja minulla on jatkuva lähete labraan, eli voin viedä virtsanäytteen heti labraan kun tuntuu, että olisi tulehdus tulossa. Ja sain tämän lähetteen juuri tuon yhden munuaisen ja munuaisaltaan tulehduksen takia. Eli onko suurempi riski saada keskenmeno tai voiko lapsella olla joku muu vika näiden vaivojeni takia? Olisi myös mukavaa jos joku osaisi sanoa mistä munuais kipuni johtuu kun joskus se ärsyttää.

Toivottavasti saatte jotain selvää kertomuksestani. Voi kysyä täydentäviä kysymyksiäkin halutessaan. :)

rv. 11+1

Eli siis kirjoitin virheellisesti että terve munuainen on ultrattu vaikka tarkoitin sitä munuaista joka on vielä käytössä. Eli siis se joka reistailee vieläkin :)

Yhteistyössä