L
Luovuttaja..
Vieras
Onko ketään jolla on ollut vastaava tilanne kuin minulla...piikittelin itteeni väh yli viikon ajan,lääkkeillä mitä pitikin ja joka ilta samaan aikaan ja puolta vaihdoin joka ilta niin kuin neuvottiin.Mutta hassua ja aika outoa oli se kun kävin ultrassa niin siellä ei ollut tarpeeksi kypsyneitä munasoluja yhtään..tai no YKSI ainut oli ja se oli ISO,meinasivat että se voi olla isoksi kypsynyt munasolu tai sitten joku neste rakkula...aika pelottavaa oli :/ limakalvo oli hyvin "kasvanut"..on sellanen turvotus tunne tos alapäässä,sillen just kun raskaana oisi,mut en ole! ONKOHAN SEN TAKIA KUN ON LIMAKALVO "KASVANUT"??ja ultraili siinä ni sanoi että on nestettä,en oikeen ottanut selvää että missä...Mutta rauhoittelivat että ei hätää,mut silti..menkat pitäis alkaa vissiin 2 viikon päästä.tänään loppui hoito..
Ja johtuiskohan tä siitä ettei ollutkaan kypsyneitä,kun aloitin hoidon heti pillereiden lopetettua,muita???? meinasivat kyllä hoidon alussa että ei piätisi vaikuttaa! mutta luulen kyllä että siitä johtui...Onko teillä toisella kertaa ollut kypsiä???
KIITOS JOS VASTAATTE!!!!!
Ja johtuiskohan tä siitä ettei ollutkaan kypsyneitä,kun aloitin hoidon heti pillereiden lopetettua,muita???? meinasivat kyllä hoidon alussa että ei piätisi vaikuttaa! mutta luulen kyllä että siitä johtui...Onko teillä toisella kertaa ollut kypsiä???
KIITOS JOS VASTAATTE!!!!!