Munasolujen luovutuksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luovuttaja..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luovuttaja..

Vieras
Onko ketään jolla on ollut vastaava tilanne kuin minulla...piikittelin itteeni väh yli viikon ajan,lääkkeillä mitä pitikin ja joka ilta samaan aikaan ja puolta vaihdoin joka ilta niin kuin neuvottiin.Mutta hassua ja aika outoa oli se kun kävin ultrassa niin siellä ei ollut tarpeeksi kypsyneitä munasoluja yhtään..tai no YKSI ainut oli ja se oli ISO,meinasivat että se voi olla isoksi kypsynyt munasolu tai sitten joku neste rakkula...aika pelottavaa oli :/ limakalvo oli hyvin "kasvanut"..on sellanen turvotus tunne tos alapäässä,sillen just kun raskaana oisi,mut en ole! ONKOHAN SEN TAKIA KUN ON LIMAKALVO "KASVANUT"??ja ultraili siinä ni sanoi että on nestettä,en oikeen ottanut selvää että missä...Mutta rauhoittelivat että ei hätää,mut silti..menkat pitäis alkaa vissiin 2 viikon päästä.tänään loppui hoito..

Ja johtuiskohan tä siitä ettei ollutkaan kypsyneitä,kun aloitin hoidon heti pillereiden lopetettua,muita???? meinasivat kyllä hoidon alussa että ei piätisi vaikuttaa! mutta luulen kyllä että siitä johtui...Onko teillä toisella kertaa ollut kypsiä???

KIITOS JOS VASTAATTE!!!!!

Oon luovuttanut 5krt. Mä en nyt ihan tajunnu, et mitä sä oikein kysyit. Maha turpoaa ku munasolut ja limakalvo kasvavat. Ja niit munasolui on niin monta ku normaalistikin ois. Ei niit isoja välttämät tuu kauheen monta, mul ollu 5-10 joka kerta. Mul on ollu hormoonikierukka ehkäisynä samaan aikaan ja kierto tehty pillereillä...

Voiko olla niin, että sulla ei munasarjat jostain syystä toimi?! Pistosten annoskokokin voi olla liian pieni.
Minkä merkkisiä pistoksia olet itseesi piikitellyt?

Minä käytin Puregonia ja nyt näyttäisi olevan tulossa parisen kymmentä follikkelia. Pistosten annoskoko oli 175 ja pistin 8:na päivänä.
Huomenna menen punktioon ja lopullinen munisten määrä selviää silloin.

joillekkin ei vaan pistokset tehoa ja luovuttaminen on silloin lähes mahdotonta tai sit munasarjasi on ennen aikaisessa vaihdevuosissa tai munasolut on yksinkertaisesti loppu

Mä aloitan huomenna pistokset.

Mulla on sellainen tilanne että olen vuotanut nyt jo noin viikon ajan verta...tästä johtuen saattaa olla, että soluja ei saada kuin pari-kolme. En ihan tarkalleen tiedä mistä tuo johtuu, mutta ilmeisesti mun oma hormonituotanto ja kierto jotenkin ns. puskee läpi ja munasolut on jo alkaneet khittymään vaikka ei olisi vielä pitänyt.

Mutta maanantaina nähdään ultrassa mihin suuntaan ollaan menossa :)

Kysyin lähinnä sitä että,kun ei ollu kypsiä munasoluja ku oon pillerit lopettanu aika vasta (kun täytyi,tietty..) 24pvä..?? ne meinaski että nostaa sitä annoskokoa 150-->225 eli kolme jauhetta..varmaan on ollu vaan alhanen se annoskoko mulla.Toivotaan että nyt ens kuussa niitä sit tulee..ja voin auttaa ystävääni.. :) tuskin ainakaan on mitää aikasta vaihdevuotta...oon alle 30v.

Kysyin lähinnä sitä että,kun ei ollu kypsiä munasoluja ku oon pillerit lopettanu aika vasta (kun täytyi,tietty..) 24pvä..?? ne meinaski että nostaa sitä annoskokoa 150-->225 eli kolme jauhetta..varmaan on ollu vaan alhanen se annoskoko mulla.Toivotaan että nyt ens kuussa niitä sit tulee..ja voin auttaa ystävääni.. :) tuskin ainakaan on mitää aikasta vaihdevuotta...oon alle 30v.

niin että johtuisikohan noist pilsuista se viel ku ei ollu kypsynyt..?

Eka kerran pistoksia käyttäessä voi noin tapahtua ettei juurikaan montaa tule. Mulle tuli myös vain 1 hyvä. Seuraavalla kierroksella tulikin sitten jo useampi

Yhteistyössä