Munasimpa sitten kunnolla :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmitus

Vieras
Olen viettäny tässä enempi ja välillä vähempi villiä poikamiestyttöelämää eroni jälkeen. Liittoni oli vaikea ja eroaminen raskasta kaikin tavoin. Mut pääsin vauhtiin viimein sinkkuäitinäkin vaikken sitä olis vuosi sitten millään uskonut. Homma rullaa kaikin tavoin. :)

Niinpä sitten aloin nauttimaan vapaudestani todella... parhaimmillaan 4 "hoitoa" samaan aikaan kierroksessa. Kun johonkuhun kyllästyin, kohteliaasti heivasin. Aina olen tehnyt säännöt selväksi, mua ei omaksi saa enkä mä kenenkään omaksi halua. Etten loukkaisi ketään, sitä en halua. Vaan kuinkas sitten kävikään...
Loukkasin itteni. Heivasin sellasen tyypin jota tuli ikävä, ja oikeesti. Leikin sillä ja se loukkaantu tosissaan vissiin. Voi vee.... ;(

No, omaa viljaanihan niitän. Mut silti se vituttaa ja sattuu. :(

Siis mitä lohtua sä haluat? Satutat toista ihmistä ja leikit hänen tunteillaan ja nyt haet täältä sympatiaa? No ok: Voi voi, sinä itsekäs ihminen...kyllä se elämä suakin opettaa kantapään kautta vielä kunnioittamaan toisen ihmisen tunteita niin paljon ettet tahdo enää satuttaa sitä joka sinusta välittää.

Niin se elämä opetti minuakin aikanaan, mutta enpähän kerjännyt ihmisten sympatiaa ja sääliä vaan menin ja pyysin anteeksi ko. ihmiseltä itseltään.

Elämä on oppimista ja toivottavasti löydät tasapainoisemman elämän itsellesi nyt kokeneempana. Ihminen tekee virheitä mutta onneksi niistä ainakin joskus oppii.

Yhteistyössä