Munarakkulasta vielä...

Näkyykö ko. rakkula ultrassa ihan alusta asti. Ajan tässä nyt takaa sitä että kun lääkäri kierron päivänä 10 toteaa että siellä ei rakkulla tällä hetkellä ole kypsymässä niin voiko se kuitenkin vielä ko kierrolla olla mahdollista?
 
no ite ku söin clomeja ja kävin kp11 ultrassa eikä sillon ollu viel kasvanu munis tarpeeks nii lääkäri sano ettei se siitä enempää kasvakkaan ja terolluteilla sit laitettii menkat alulle ja lisättii clomiannosta joka tuotti hienon ison muniksen. nyt rv7+0 :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.10.2006 klo 22:21 Taina kirjoitti:
Näkyykö ko. rakkula ultrassa ihan alusta asti. Ajan tässä nyt takaa sitä että kun lääkäri kierron päivänä 10 toteaa että siellä ei rakkulla tällä hetkellä ole kypsymässä niin voiko se kuitenkin vielä ko kierrolla olla mahdollista?
Kyllä se pitäisi näkyä kp 10 jos olisi kehittymässä. Valitettavasti ei taida olla mahdollista enää tässä kierrossa.
lmeisesti yksikään munarakkula ei ole lähtenyt kehittymään lainkaan ja ovulaatiota ei tässä kierrossa siis tule.
 
heipä hei
minulla on klomifenit kp5.-9 2tablettia pv.ssä.
ultra oli kp13 ja ei ollut munasoluja oli mutta kaikki pieniä. johtavaa ei näkynyt.

mutta kerroin kp 9.n oireista ja ovis testistä niin lääkäri epäili että minulla oisi irronnut munasolu jo ennen ultraa. toivottavasti näin olisi ollut.
mutta sitä en tiedä ennen kuin, jos kuukautiset alkaa kp28 tai 31 joka antaisi epäillä näin käyneen, tai raskaus alkaisi mitä nyt en usko kun on kauan yrittänyt. minullahan pco tausta. ja kierrrot huitelee 40-90vrk.tta.
mutta eikös sanota että kuukautisten pitäisi alkaa ovulaatiosta 14vrk.n kuluttua. eli näin ollen kiertoni olisi lyhyt vain 23vrk.tta.

:ashamed: osuinko oikeaan!? korjatkee paremmin tietävät.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 15:42 heipä hei kirjoitti:
minulla on klomifenit kp5.-9 2tablettia pv.ssä.
ultra oli kp13 ja ei ollut munasoluja oli mutta kaikki pieniä. johtavaa ei näkynyt.

mutta kerroin kp 9.n oireista ja ovis testistä niin lääkäri epäili että minulla oisi irronnut munasolu jo ennen ultraa. toivottavasti näin olisi ollut.
mutta sitä en tiedä ennen kuin, jos kuukautiset alkaa kp28 tai 31 joka antaisi epäillä näin käyneen, tai raskaus alkaisi mitä nyt en usko kun on kauan yrittänyt. minullahan pco tausta. ja kierrrot huitelee 40-90vrk.tta.
mutta eikös sanota että kuukautisten pitäisi alkaa ovulaatiosta 14vrk.n kuluttua. eli näin ollen kiertoni olisi lyhyt vain 23vrk.tta.

:ashamed: osuinko oikeaan!? korjatkee paremmin tietävät.
Juu kyllä se niin menee, 14vrk oviksesta vuoto alkaa.
Mulle IVF-hoidossa keväällä alkoi menkat tasan 14 vrk irrotuspiikistä. Mulla myös PCO ja aina ollu niin epäsäännölliset menkat et oli jännä nähdä että niinhän se sit oikeesti toimii...

Olitko siis saanut positiivisen ovistestin kp9?
Mä en oikein niihin luota, olen käsittänyt että PCO:laisilla ne saattaa näyttää jatkuvasti plussaa... Tein aikani niitä testejä, mutta ei niistä selvää ottanut. Kun kierrotkin oli niin epäsäännöllisiä...

Tsemppiä sinulle!
:wave: :wave: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.11.2006 klo 09:12 Anni77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.10.2006 klo 15:42 heipä hei kirjoitti:
minulla on klomifenit kp5.-9 2tablettia pv.ssä.
ultra oli kp13 ja ei ollut munasoluja oli mutta kaikki pieniä. johtavaa ei näkynyt.

mutta kerroin kp 9.n oireista ja ovis testistä niin lääkäri epäili että minulla oisi irronnut munasolu jo ennen ultraa. toivottavasti näin olisi ollut.
mutta sitä en tiedä ennen kuin, jos kuukautiset alkaa kp28 tai 31 joka antaisi epäillä näin käyneen, tai raskaus alkaisi mitä nyt en usko kun on kauan yrittänyt. minullahan pco tausta. ja kierrrot huitelee 40-90vrk.tta.
mutta eikös sanota että kuukautisten pitäisi alkaa ovulaatiosta 14vrk.n kuluttua. eli näin ollen kiertoni olisi lyhyt vain 23vrk.tta.

:ashamed: osuinko oikeaan!? korjatkee paremmin tietävät.
Juu kyllä se niin menee, 14vrk oviksesta vuoto alkaa.
Mulle IVF-hoidossa keväällä alkoi menkat tasan 14 vrk irrotuspiikistä. Mulla myös PCO ja aina ollu niin epäsäännölliset menkat et oli jännä nähdä että niinhän se sit oikeesti toimii...

Olitko siis saanut positiivisen ovistestin kp9?
Mä en oikein niihin luota, olen käsittänyt että PCO:laisilla ne saattaa näyttää jatkuvasti plussaa... Tein aikani niitä testejä, mutta ei niistä selvää ottanut. Kun kierrotkin oli niin epäsäännöllisiä...

Tsemppiä sinulle!
:wave: :wave:
hei!'
tein ovulaatiotestin ja sain plussan ja sit seuraavana päivänä oviksesta testasin uusiksi ja ei ollut enään muuta kuin kontrolli viiva. uusin tuon ovis testin just sen takia kun olin kuullut että meillä pcolaisilla saattaa näkyä koko ajan plussana. :\|
 
Mulla ainakin kävi niin et kp12 ultrassa ei näkynyt johtavaa follikkelia lainkaan, mut lääkäri määräs uuden ultran kp15 ja siellä sit olikin yksi hieno munis tulossa =) mulla ovulaatio onkin sitten vasta kp19-20. eli mun kokemusten perusteella olis mahdollista et munarakkula voi kehittyy vaikkei sitä näy vielä kp10.

toka clomi kierto meillä siis menossa ja toiveet on korkeella jos vaikka vihdoin tärppäis!
 

Yhteistyössä