Munakarvoista... häpäisinkö mieheni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
oli pikkujoulut, ja porukka kännissä. Istuttiin samassa pöydässä mieheni ja naapurin ukon kans, joka on mieheni pitkäaikainen tuttava. Hän kehui miestäni kuinka tyylikkäänä hän on, koska oli juuri käynyt parturissa... naapuri alkoi puhumaan jotain alapään karvoista ja jotain niiden sylkemisestä... en muista mitä asia koski, mutta minä menin sanomaan että eipä minun tarvi kun oma ukko on trimmattu. Ja tarkoitin sen kehuna. mies suuttui, että olen häpäissyt hänet ja alkoi kotona riehumaan ja heitteli pitkin lattiaa, ja lähti vielä yöksi johonkin... olenko tyhmä kun en tajua, mutta häpäisinkö?

No ehkä miehesi koki sen häpäisyksi, mutta se ei liittyne siihen, miksi hän heitteli sinua(?) pitkin lattiaa! :o :o Hullu mies. minusta miehesi häpäisi sinut heittelemällä sinua.

ei niin, mútta hän on juuri tälläinen syyllistäjä tyyppi. on se kumma, minusta siinä ei ole mitään ihmeellistä, siis trimmaamisessa, päin vastoin pisteet nousee...

Jätä se inhotus. eikö se muka ole sinun ihmisarvon polkemista ja häpäisyä, että hän on väkivaltainen sinua kohtaan? Tee rikosilmoitus miehestäsi, nimittäin munakarvoista puhumisessa ei ole mitään rikollista, mutta väkivallassa on.

Meinaan sitä, ettei se ole olennaista ollenkaan, nolostuiko mies munakarvoistaan, vaan se, että mies on väkivaltainen. Ainahan väkivaltaan löytyy olevinaan selitys. Minä sen tiedän, koska olemme molemmat mieheni kanssa olleet väkivaltaisia. Eikä siihen hyssyttely auta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Eix se mahda olla miesten kesken niin, et ne jotka trimmaa, on pienimunasia?

on se :whistle:

No kun ei ole!

Miehet voi ajatella trimmaamisen olevan homojen hommaa, tietyntyyppiset miehet ainakin....mutta jos multa kysytään niin naisen mieltymysten huomioonottaminen ja omasta hygieniasta huolehtiminen on Miehekästä isolla ämmällä!
(ja harva nainen kai haluaa katsella, kosketella tai haistella kusenpolttamia karvoja, ja räkiä niitä suustaan kesken leikin :x )

No en mä puhuisi julkisesti siitä, millaiset munakarvat miehellä on, varsinkaan miehen kuullen, mutta en muutenkaan. Tottakai se tuntui miehestä nolostuttavalta.
MUTTA, se EI OIKEUTA miestä väkivaltaan!!!!!

No kun ei ole!

on on ;)

No jos se sun mielessäsi miehesi miehistä pituutta kasvattaa ettei trimmaa karvojaan niin ajattele sitten kernaasti niin.

Ja toki hiuksensa lyhyenä pitävällä naisella on pieni pää.

No kun ei ole!

on on ;)
Eipä. Mun mies pyysi mua auttamaan trimmaamisessa eilen saunassa.
Mutta mä en suostunu. Riittää, kun sillä on pistelevä sänki yhdessä päässä, siis yläpäässä, ei sitä alapäässä tarvita.
Mun mies huolehtii hygieniastaan. Miten teidän miehet kusee, jos karvatkin on "kusen polttamia"???

Yhteistyössä