Muna-, vilja-, ja maitoallergiselle karkit, suklaat?

Eli otsikossa tulikin jo.....siis joulusuklaat, konvehdit ja karkit noin yleensä muna, vilja ja maitoallergiselle? suositelkaa nyt syädään vaan vihreitä kuulia ja pandan marmeladikonvehteja..... :heart: kaikki ehdotukset on tervetulleita :xmas:
 
Oletko tarkistanut Dammenbergin tummasuklaanapit. Ne on ainakin maidottomia ja gluteenittomia. Luulen, että ne voisi käydä teillekin. Löytyy tavallisena tummasuklaana ja mintunmakuisena. Myydään Cittareissa, Prismoissa ja Stockalla ainakin.
Siskoni osti Helsingissä käydessä viime viikolla meidän pojalle Kaakaopuu nimisestä suklaakaupasta suklaata. Tarkistin, niin näissä ei ole munaa, viljaa eikä maitoa. Kauppa löytyy keskustasta ja Itäkeskuksesta. Netissä www.kaakaopuu.fi (jos oikein muistan päätteen). Oli belgialaista suklaata, Leonidas.
Samoin itse ostin paikallisesta pikkukaupasta teillekin sopivaa belgialaista suklaata, Dolfin. Oli noin viittä erilaista suklaalevyä. Ihan maistuvaa! Viime joulun alla ostin myös Stockmannilta belgialaisen suklaajoulupukin. Oli mielettömän hyvää! Tästä en ole 100% varma munan ja viljan suhteen, mutta luulen ettei niitä ollut. Yleensä ei ole näissä tummissa suklaissa.
 
Pandan tonttusuklaakonvehdit käy meidän maito- muna-allergikolle. (Saattaa pakkauksen mukaan sisältää maitoproteiinin jäämiä). Sisältää myös tärkkelyssiirappia eikä tietoa mistä on peräisin eli ei sovi välttämättä vilja-allergiselle.
 

Yhteistyössä