Muna napa punottaa, haisee aika kauheelle, siä on jtn nestettä sisällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mää ettisin kaikkea juttuja ku mulla on ilmenny kans tämmönen vaiva nyt yhtäkkiä...siis napako tulehtuu?vaikka sitä normaalisti pesee?? Ei mulla oo IKINÄ ollu moista vaivaa mut nyt on yhtäkkiä alkanu napa erittämään jotain nestemäistä ja haisee,..vai liittyykö tää nyt jotenki tähän raskauteen rv 23+5 ??????

Miulla on "syvä napa" ja helposti tulehtuu. Mie olen ihan vaan vedellä sen pessyt suihkussa ja jos haiskahtaa niin pumpulipuikolla pyörittänyt desinfioimisainetta navan pohjalle. Näin on pysynyt hyvänä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:
Miulla on "syvä napa" ja helposti tulehtuu. Mie olen ihan vaan vedellä sen pessyt suihkussa ja jos haiskahtaa niin pumpulipuikolla pyörittänyt desinfioimisainetta navan pohjalle. Näin on pysynyt hyvänä :)

No ku mulla on kans "tosi syvä napa" ja oon koittanu kanssa sitä kyllä pestä ja kuivata minkä ehin... mut kyllä tää nyt kieltämättä vähän oudolta tuntuu... :o

kokeilkaa laittaa septidiniä tai betadinea siihen napaan. joka päivä ja kuivatkaa myös. ja sitte voi laittaa bacibactia. sitten voi kokeilla myöskin metyylisini-nimistä ainetta. sitä on määrätty myös meiän neitille kun napatynkä oli irtoomassa ja epäiltiin että ois napasieni.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
kokeilkaa laittaa septidiniä tai betadinea siihen napaan. joka päivä ja kuivatkaa myös. ja sitte voi laittaa bacibactia. sitten voi kokeilla myöskin metyylisini-nimistä ainetta. sitä on määrätty myös meiän neitille kun napatynkä oli irtoomassa ja epäiltiin että ois napasieni.

Näin tulin ilmoittamaan että kiitos sulle neuvoistasi... apu tuli =)

Yhteistyössä