Mun ystävä haluaatehdä musta ls-ilmotuksen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :D
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

:D

Vieras
Ja syynä on mu koiran kusetus. Alkuillasta teen lapen kanssa lenkin, siis koiran ja lapsen :)

Illalla 11 aikaan menen tohon pihatien päähän (okt ) ja lasken koiran pissille. Aikaa menee n.30 sekunttia. Muksu, alle 2-vuotias, on pinnasängyssä nukkumassa, ei ole ikinä herännyt ja jos niin kävisi niin ei hän pois edes pääsisi. JA mulla on ulko-ovikin levällään.

No, mä olen kuulemma huono äiti, vastuuton. Talohan voi vaikka syttyä :O

Mua vaan naurattaa, mä oikein kehotin häntä tekemään niin :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Siis sä kävelet pihatien päähän, lasket koiran irti, koira pissaa ja kävelette sisälle.

Kaikki tämä 30 sekunnissa.

WAU!

Pihatietä n. 11 m :D
Ja usko pois, ei se koira litratolkulla kuse :D

Ei muahaittaa se että se näkyy, aiheetonhan se on. Se ei mun elämään mitenkään vaikuta..

Siis häh???? Mä oon aina tehnyt esim pihatöitä omalla pihalla lasten nukkuessa sisällä. Tai on istuttu naapurissa iltaa itkuhälyttimen kanssa. Siinä sängyn vieressäkö sitä pitäisi päivystää???

Miten tuo eroaa siitä, että lapsi nukkuu vaikka päikkäreitä sisällä ja äiti istuu pihalla kahvilla (okt ja kesä)? Käsittääkseni aika yleistä...
Voi huoh. Mä olen hysteerikko lasteni suhteen ja jos vaikka vien roskat ulos päikkäreiden aikaan niin juoksen sisälle ja äkkiä tarkastamaan hengitystä. Siitä huolimatta ei tuo mikään ls-ilmoituksen paikka ole. Mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
Siis häh???? Mä oon aina tehnyt esim pihatöitä omalla pihalla lasten nukkuessa sisällä. Tai on istuttu naapurissa iltaa itkuhälyttimen kanssa. Siinä sängyn vieressäkö sitä pitäisi päivystää???

mitäs jos sisällä palaa?

Kauheita kyyliä sitä voi naapurit olla! Mäkin olen jättänyt vauvan päiväunille joskus aikoinaan muutaman kerran, kun kävin lähikaupassa pikasesti. Kesti 11 min koko reissu. Onneksi ei naapurit tulleet valittaan tai ilmotelleet mihinkään. Vauva ei tietenkään koskaan heränny sillä väliä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:

mitäs jos sisällä palaa?

No niin just. No enköhän mä oo tosta pihalta nopeammin lapsen luona, kuin esim useampi kerroksisen talon omistaja on talonsa sisällä ollessaan, josko on toisessa päässä taloa :D

Minä teen kyllä ihan samaa myös. Ollaan me sitten huonoja äitejä :D Rivarissa asutaan ja jätän oven auki ja kävelen mäkeä alas ja olen poissa ehkä 3-5 minuuttia.

Ei se ls-ilmoitus näy. Se suljetaan aiheettoman ilmoituksen perusteella.

Eipä pidä paikkaansa. Myös aiheettomat llmoitukset jäävät rekisteriin. Lapsella ei ole minkäänlaista oikeusturvaa. Rikosrekisterimerkinnätkin vanhenevat, mutta ei aiheettomien ilmoitusten merkinnät. Lapsi on koko ikänsä täysi-ikäiseksi asti merkitty.

Kauheita kyyliä sitä voi naapurit olla! Mäkin olen jättänyt vauvan päiväunille joskus aikoinaan muutaman kerran, kun kävin lähikaupassa pikasesti. Kesti 11 min koko reissu. Onneksi ei naapurit tulleet valittaan tai ilmotelleet mihinkään. Vauva ei tietenkään koskaan heränny sillä väliä.

Toi on mun mielestä aika pitkä aika :p Kiva ois jos vauva heräis melkein heti kun oot lähteny, sais huutaa yksin peloissaan 10min...

jos mä tekisin ls-ilmoituksia kavereistani tollasilla perusteilla kuin ap:n kaveri niin pitäis tehdä kyllä tosi monesta. Useampi tekee esim pihatöitä kun vauva nukkuu sisällä, samoin yksi kaveri käy hoitaas tallissa hevosensa itkuhälyttimen turvin sen jälk ku lapset on ensin laitettu talossa sisällä yöunille.

No, jos hän saa siitä irti jotain huvia että tuhlaa siihen jotain lasensuojelun resursseja ni minkäs teet :)

Anto vielä neuvon että kun mies lähtee klo 16.00 töihin, niin siinä ois koiran vika pissatus samassa kun lenkki.

Joo, tollanen leonbergihän jaksaa olla koivet ristissä aamu 9 asti :D

En uskaltaisi silti kauppaan lähteä. siinä kulkee ainakin mulla raja. Roskat voi viedä ulos ja hakee postin.. mut kukin tyylillään..

Auts! Aika paha.

Käsi sydämelle:
Kuinka moni käy rivi- / paritalossa hakemassa aamun lehden tai päivän postit postilaatikossa, kun lapsi nukkuu....

Kuinka moni käy viemässä roskat, kun lapsi nukkuu...

Yhteistyössä