vieras
Tekisi mieli lopettaa yhteydenpito tähän ja katkaista välit. Kuitenkin tiedän, että tällainen asioiden selvittäminen ja ilman puhdistaminen on hyvästä varsinkin, jos aikoo olla ystäviä vielä mummoinakin. Silti tuntui äärettömän loukkaavalta, että hyökkäsivät porukalla mun kimppuun ja todella törkeästi syyllistivät mua erinäisistä asioista ja huusivat, että mä oon pilannut vaikka mitä ja niin edelleen. Toki aikuismaisemmin kuin mitä tässä kirjoitan, mutta silti varsin tökerösti ja yksipuolisesti syyllistivät.
Tuntuu, etten voi enää luottaa heihin. Miksi eivät ole puhuneet asioista aiemmin ja vähemmän rankasti, vaan nyt kerralla pauhaavat ja kuitenkin vielä lopuksi sanovat, että toivottavasti ei ystävyys lopu tähän jne. jne.
Myönnän, että OSA syytöksistä oli aiheellisia, mutta eipä paljon haluta nähdä ystäviä enää tai olla tekemisissä. Niin loukattu ja petettykin olo.
Tuntuu, etten voi enää luottaa heihin. Miksi eivät ole puhuneet asioista aiemmin ja vähemmän rankasti, vaan nyt kerralla pauhaavat ja kuitenkin vielä lopuksi sanovat, että toivottavasti ei ystävyys lopu tähän jne. jne.
Myönnän, että OSA syytöksistä oli aiheellisia, mutta eipä paljon haluta nähdä ystäviä enää tai olla tekemisissä. Niin loukattu ja petettykin olo.