Mun vuoroni ihmetellä Huutista... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on tommoset vihreet, ruskee syrän pyllyssä. Lahjaksi saatu. Maksaisko niistä joku satasen tai ees viiskymppiä? :laugh:

Ei kykene ymmärtämään niitten ihmisten ajatusmaailmaa, joille vaattet ja niitten merkit on noin tärkeitä...

Googletin, vastaavista kun meillä on maksettu huutiksessa 44 juroa. Ei Jumankauta!!! :laugh:
En varmaan voi noita enää pitää pojalla jalassa, pitänee myydä... :D

[QUOTE="sondersson";25590261]Varmaan tyhmä kysymys, mut mitä tuo hintavarausjuttu tarkottaa?[/QUOTE]

Sillä on joku hintavaraus jota se ei kerro, eikä se meinaa myydä tavaraa ellei hinta oo korkeampi kuin hintavaraus. Paskamaisuuttaan ja huutajia houkutellakseen laittaa kuitenkin lähtöhinnan 24 euroon.

Katotaan, ehkä se hintavaraus on 300 euroa :xmas:

Googletin, vastaavista kun meillä on maksettu huutiksessa 44 juroa. Ei Jumankauta!!! :laugh:
En varmaan voi noita enää pitää pojalla jalassa, pitänee myydä... :D

Facebookissa yhessä faceryhmässä noista on maksettu syksyllä 50-100e. Tais yhet mennä tolla satkulla. Keskimäärin jotain 70e. Mut nyt siellä on vähä rauhottunu meno ja hinnat laskenut.

hmm..

mie myin omani 75egeen... olivat kokoa 74/80

Sit pari beigeetä mitkä oli pienempiä kokoja (olivat käyttämättömiä) .. Ni tuli myytyy yhteensä 170egeen..

Pyytää saa mitä haluaa... eriasia kuka maksaa :D

No jo on hintaa, oon mäkin joistain haalareista saanut enemmän kun oon itse maksanut mutta en mitään tollasta.
By the way anatolia toi sun uus avatarkuva on jäätävä :D

Yhteistyössä