Mun vuoroni ihmetellä Huutista... :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Veikkaanpa että tuo tyyppi ei ees halua myydä niitä. Haluaa vaan huomiota muille kohteilleen tai ittensä Iltalehteen tai palstalle... :D Mut onhan nuo fanien piirissä sellanen keräilyharvinaisuus.. kyl joku rikas vois noista ton maksaakin.

WTF!? Paljollako tommoiset pöksyt maksaa Me&I myyjällä/kaupassa?Miten noita sitten myydäänkään.. Vai onko tuo nyt joku loppuunmyyty tuote mitä ei löydä enää kirveelläkään mistään?
On siinä joku sitten keksinyt markkinaraon jos on ostanut ja säilönyt käyttämättömänä.. :D
En tajua, onneks ei tarviikaan.

Mä oon ostanut eilen ja tänään järrrrrjettömät määrät poikavauvan vaatetta, ja tuhlannut niihin pienen omaisuuden, mutta JOSSAIN mullakin menee raja ja tuo ylittää ne rajat moninkertaisesti :D

On nuo suloiset pöksyt kyllä. Mutta silti!

Noi me&i -haalart maksa uutena kolmisen kymppiä. Mut noita pilkkusiilejä ei oo varmaan myyty koskaan suomessa.. tai jos on niin silloin kun me&i oli uusi juttu. Ovat siis useamman vuoden vanhat eikä niitä enää saa mistään. Noi ei oo muutenkaan mitään "massatuotantoa" (ainakaan olelet silloin) nykyäänhän niitä uusimpia malleja on joka toisella.

Mun kaveri möi huutiksessa aidot retrot potkarit (koinsyömät) jokunen vuosi sittne yli satasella... oli vielä ne huutanut joku, joka pyysi maksuaikaa, kun ei ollut heti rahaa niitä maksaa....... et silleen.

Onko siis varmistunut, että saat pojan? =) Joko on nimi keksitty?
Poika pitäisi tulla, juu :). Ainakin ultrassa ihan selvästi näkyi pojan pelit ja vehkeet.

Nimeä mietitään...sama ratkaisu tullaan tekemään kuin toisen poikammekin kohdalla, eli minä päätän ekan nimen jota käytetään kutsumanimenä päiväkodissa yms, ja mies toisen nimen jota hän, sukunsa ja muut turkinkieliset käyttävät kutsumanimenä. Eka nimi suomalainen tai kansainvälinen, toka nimi turkkilainen. Ja kolmas nimi suvusta kuten kahdella isommallakin muksulla.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Meillä on tommoset vihreet, ruskee syrän pyllyssä. Lahjaksi saatu. Maksaisko niistä joku satasen tai ees viiskymppiä? :laugh:

Ei kykene ymmärtämään niitten ihmisten ajatusmaailmaa, joille vaattet ja niitten merkit on noin tärkeitä...

Hah, ihan mahtavaa :D Jengi on kyllä ihan sekaisin!
Meillä on vähän käytetyt beiget siilipyllyt, oon just laittamassa niitä myyntiin kun kuulin että niistä oli maksettu 70e, mut täähän menee vaan paremmaksi! :D

Ja mä oon vaan lainaillut meidän Me&I vaatteita (kuten muitakin vauvanvaatteita) kavereiden lapsille!

haha tää oli kyllä päivän hupipala :D. siis oikeesti, ei oo varmaan kaikki kotona jos noin simppeleistä pöksyistä, vielä jotain meiitä maksaa yli 100 euroa... 30 euroakin on liikaa.

:O

Ei vaan tajuu...

Meilläkin on Meandin vaatteita, mutta en silti vaan ymmärrä niiden hienoutta. Tai siis laadukkaita ovat(tai ainakin meille on sattunut, joillain tutuilla on mm. noita aplikaatioita käytössä irronnut jne...), mutta siis yli 100 euroa yksistä sisähousuista, vielä koossa 62-68 joita siis käytetään pari kuukautta... Ehkä voisin maksaa jos ne olis jotkut taikahousut ettei niitä tarvii koskaan pestä eikä vauva niiden lisäksi tarviis muita housuja... :D

Ihan ot, koska sun la on?
Kesäkuussa.

Ja maha sellainen pömppö että tänään viimeeksi kuulin lauseen "Sulla ei oo enää montaa viikkoa jäljellä" :kieh:. Siis ihan jäätävää oikeasti. Tuttu juttu kahdesta ekasta muksusta, mutta silti :snotty:. Painoa on jotain 4 kiloa vähemmän mitä ennen raskautta, mun kasvot on kuulemma kaventuneet selvästi, mutta maha on ISO.

Kesäkuussa.

Ja maha sellainen pömppö että tänään viimeeksi kuulin lauseen "Sulla ei oo enää montaa viikkoa jäljellä" :kieh:. Siis ihan jäätävää oikeasti. Tuttu juttu kahdesta ekasta muksusta, mutta silti :snotty:. Painoa on jotain 4 kiloa vähemmän mitä ennen raskautta, mun kasvot on kuulemma kaventuneet selvästi, mutta maha on ISO.

Minua kanssa tähän aikaan viime vuonna kauhisteltiin että onko kaksi tulossa kun on niin iso.. ja la toukokuussa :headwall:

Onnea poikalupauksesta ja tsemppiä! Hormonien piikkiin voi laittaa kaiken, joten kysyjille tappi pyllyyn :D

WTF!? Paljollako tommoiset pöksyt maksaa Me&I myyjällä/kaupassa?Miten noita sitten myydäänkään.. Vai onko tuo nyt joku loppuunmyyty tuote mitä ei löydä enää kirveelläkään mistään?
On siinä joku sitten keksinyt markkinaraon jos on ostanut ja säilönyt käyttämättömänä.. :D
En tajua, onneks ei tarviikaan.

Noita mitään meandi-vaatteita ei käsittääkseni enää malliston loputtua saa mistään. Siis ostettua uutena. Paitsi joltain tuollasilta himokirppistyypeiltä :D

Yhteistyössä