Mun vaistoni sanoo, että tämä mies ei ole sitä, mitä luulen. Mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Nishika
  • Ensimmäinen viesti
.....
Miten miehen pitäsi sitten toimia? En tarkoita AP:ta vaan teidän muiden mielestä. Siis mitä ihmettä miehen pitäisi tehdä? Siis KUUSI VIIKKOA tapailtu. Aivan normaali mies mun mielestä.

Ihan ilmiselväähän tämä
Ette seurustele vaan "tapailette". Mitäs se seurustelu sun mielestä sitten on?

Kertomasi perusteella sinulla ei ole mitään syytä olla uskomatta 'vaistoasi', sillä pöydässähän on jo faktaa, ei sillä ole mitään tekemistä vaistojen kanssa. Tapailee sinua mutta treffailee netissä ja kiinnostuu muista.

Ihan selvä hommahan tämä. Mies ei ole tosissaan.

Kun mies on tosissaan niin kyllä sä sen huomaat.

6 viikkoa, ei suuria tunteita
"Siis KUUSI VIIKKOA tapailtu. Aivan normaali mies mun mielestä. "

Niin onkin, ihan normaali seksisuhde jossa miestä ei kiinnosta seurustelu saati sitoutuminen.

oisko noin
No oletko itse tehnyt selväksi, että tykkäät miehestä?

Sellainenkin olo tuli kirjoittelustasi, että olet itse ollut aika varovainen tunteiden osoittamisen suhteen, ajelet ns. käsi kässärillä ton suhteen kanssa ja odotat miehen ottavan ohjat käsiinsä.

Miehetkin voi olla epävarmoja toisen suhteen ja herkillä menneistä pieleen menneistä jutuista. Ei ole helppo olla täysillä mukana jos ei voi olla varma toisestakaan.

Kovasti tunnut kyselevän mieheltä, missä mennään. Osoita mielummin eleillä ja teoilla, että olet itse valmis enempäänkin ja katso, mitä siitä seuraa.

"mies"
[QUOTE="Nisu";29140184]Juuri näin. Siis ihan oikeasti. Mun mielestä MIKÄÄN ei puolusta sitä, että mies olisi vain pillun perässä?
Jos mies olisi pillun perässä, niin ei se jaksaisi tuota kai kaikkea. Te olette tapailleet kuusi viikkoa. Miten tuossa vaiheessa sitten pitäisi käyttäytyä?!

Tuon deittipalstajutunkin kanssa odottelisin vielä hetken. Jos tapailunne jatkuu, niin mä katselisin vielä muutaman viikon. Jos profiili ei katoa, niin sitten jätät äijän. Nyt olette vielä niin uunituore juttu, että en vielä olisi huolissani mistään.[/QUOTE]

Te naiset ette todellakaan käsitä mitä mies on valmis pillun eteen tekemään. Jos sen kuun oikeasti voisi hakea alas taivaalta niin joku pillua halunnut mies olisi jo käynyt hakemassa sen jo kivikaudella. Enpä oikeastaan enään yhtään ihmettele miksi naiset valittaa aina minkälainen ukko on.. Koska on otettu se eka jolle on kelvattu ;)

"Hanna"
Mä en alkaisi kuuden viikon tapailun jälkeen seurustelemaan vielä. Mä haluaisin tietää, miten mies esim. käyttäytyy mun lapsen läsnä ollessa yms. Lastani taas en esittelisi miehelle vielä kuuden viikon jälkeen.

Rautasaha
Mies on AINA pillun perässä! Mutta kyse onkin siitä, että onko mies nimenomaan pillun perässä vai pillun perässä kaiken muun ohella.

Mitä muuten ovat nämä "söpöstelybiisit"? Kerroppas esimerkkejä...

"ttt"
[QUOTE="mies";29140349]Te naiset ette todellakaan käsitä mitä mies on valmis pillun eteen tekemään. Jos sen kuun oikeasti voisi hakea alas taivaalta niin joku pillua halunnut mies olisi jo käynyt hakemassa sen jo kivikaudella. Enpä oikeastaan enään yhtään ihmettele miksi naiset valittaa aina minkälainen ukko on.. Koska on otettu se eka jolle on kelvattu ;)[/QUOTE]

Jos vaan pillu merkkaa, niin eikö olis järkevämpää käydä huorissa? Tai jos on hiukan komeempi ja supliikimpi ukko, niin iskeä baareista? Se, että moni ei tee noin, kertonee siitä, että ei kaikki miehetkään ajattele pelkällä peniksellä.

"mies"
[QUOTE="ttt";29140749]Jos vaan pillu merkkaa, niin eikö olis järkevämpää käydä huorissa? Tai jos on hiukan komeempi ja supliikimpi ukko, niin iskeä baareista? Se, että moni ei tee noin, kertonee siitä, että ei kaikki miehetkään ajattele pelkällä peniksellä.[/QUOTE]

Hahhah!

Huorat= maksaa ja ei ole saalistuksen jännitystä, elikkäs riistan makua.
Baareista= maksaa vielä enempi kuin huorat ja saa alkoholiongelman.
Ns. tapaileminen= alun jälkeen ilmaista pillua pienen riistanmaun kanssa ;)
Seurusteleminen = ilmaista pildeä
Avioliitto= jokusen vuoden päästä todella kallista lystiä kun akka kyllästyy ja vie rahat mukanaan.

Elikkäs paras vaihtoehto noista juurikin toi tapaileminen, pientä jännitystä edelleen ilmassa mutta ei tartte joka vitun kerta juottaa ämmää humalaan ja kuskata taksilla ympäri kaupunkia.

"Minimi"
Miksi tällaista pitää stressata ja miettiä tässä vaiheessa? Et itsekään superrakastuneelta vaikuta. Anna ajan kulua, tutustukaa... Sittenhän näette mihin juttu etenee!

Voihan mies olla kiinnostunut, mutta ei nyt ehkä vaikuta ihan siltä että olisi heti rakastunut. Tosin mä olisin ehkä lopettanut tapailun siihen deittiviestiin ystävälle...

uutta matoa koukkuun
Olet miehelle hätävara. Seura, joka kelpaa paremman puutteessa. Potentiaalia vaikka mihin tarkoittanet, että voisit järjellä ajateltuna olla ihan ok kumppani. Tunne ja intohimo vain puuttuu.

"miemie"
- Mies järjestää aikaa tavatakseen mua. Mm. "lapsiviikolla" vie tytön mummolle, että voi nähdä mua
- Kun kysyin mieheltä missä mennään, hän sanoi tykkäävänsä musta ja joka kerta kun mut näkee on aina vaan kivempaa mun kanssa
- Ehkä minussa on potentliaalia vaikka mihin?
- Olen tavannut miehen lapsen tarkoituksella. Halaili mua lapsensakin aikana.
- Pitää muhn joka päivä yhteyttä, myös oma-aloitteisesti. Yleensä FB:ssä
- On linkitellyt mulle jotankin "söpöstelybiisejä"
- on kiinnostunut mun asioista
- Joskus kun kehuin miestä ihanaksi, hän sanoi "niin säkin olet"

Miksi ei...

- Ei ole suoraan sanonut yhtään mitään mistään, vain enemmän vihjailevasti ja vähän ympäripyöreästi
- pörrää edelleen deittipalstalla. Ei tosin tiedä sitä, että minä tiedän.
- puhuu vähän itsestään
- Vastaa harvoin kehuihini mitenkään
- Joistakin mun asioista taas ei jaksa olla kiinnostunut
Ei ole sinun kanssasi oikein tosissaan. Juuri nuo söpöstelybiisijutut sun muut ovat miehelle vain keino pitää sua löysässä hirressä - miehille ne ei merkitse mitään. Pahin indikaattori on se, ettei kerro itsestään, ei avaudu. Se tarkoittaa, ettei halua susta mitään vakavampaa.

Suosittelen, että katselet itsekin muita. Ehkä silloin mies pakottautuu todella miettimään, haluaako sinusta vain seksiä.

Yhteistyössä