joudun kasaan sellasia läjiä lattioille minne mä noi kaikki laitan?
olis kirppari minne viedä,mut ei oo :headwall: enkä ihan ilmaseks niit haluais lahjotella,kuitenki ihan hyväkuntosia
ja huutonettiä en kertakaikkiaan osaa käyttää vaik mulle on sitä yritetty rautalangasta vääntää :ashamed: ja mun säkällä kaikki huijarit osuu just mun kohdalle
voi venäjä :xmas:
sähän asut kangasalla... siel prisman (?) tykönä on hyvä kirppis, meil oli joskus pöytä siellä, meni tosi hyvin kaupaks. se kun kääntyy "automarket" niin siellä jossain
en asu kangasalla mut vieressä kuitenki. jos oikein organisoin,niin saattaisin saada sinne vaatteet vietyä,mutta en sit voi luottaa siihen et pääsisin käymään siellä sinä aikana kun ne vaatteet siel on :| siel kun kuulema pitäis käydä ite järkkäilemässä ja tarkistelemassa välillä..
mulla kans vähä sama ongelma.meillä ku kaiken paikka on vaatekaappi, sielon imurii, vahvistinta kaijutinta mun kenkiä ja takkeja (ja niitä takkejahan ei oo vaa kymmenen) ja muutama muuttolaatikko on vielä siellä oon koittnau pitää järjestyksessä, mutta yhksin ei oo aina nii helppoo
iske ne johonki olkkarin lattialle kaiki ja kutsu kavereita kahville.siitä käsket kattomaan jos löytyy heille jotain sopivaa ja myyt parilla eurolla pois.