Mun vaatekokoni on 48-50 onko samankokoisia muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:
niin varmasti kuulutaan. Tuntuu vaan kun menee jonnekkin lapsen kanssa että laihat äidit karsastaa.

No tuskinpa karsastaa.Susta ehkä vaan tuntuu siltä, etenkin jos itsetuntosi on hieman alakantissa.Kyllä sen huomaa kuka kantaa ns kilonsa itsevarmuudella ja kuka ei.Pää pystyyn ;)

Alkuperäinen kirjoittaja xxl:
niin varmasti kuulutaan. Tuntuu vaan kun menee jonnekkin lapsen kanssa että laihat äidit karsastaa.

En mä usko, toki katsoo, mutta olen tässä vuosien saatossa tullut siihen tulokseen että kyllähän kaikki toisia katselee jollain tapaa, eli se "tuijotus" on siellä korvien välissä.
Itseäni tämä häiritsee eniten.

(kai, koska en minä sille mitään saa tehtyäkään.. :( )

Mua on aina kiinnostanut tämä lihavuus-laihuus teema ja laihduttaminen ja kaikki sellainen. Mua kiinnostaa että mitä ja millaista ruokaa ja kuinka paljon (otatteko esim. ruoalla aina lisää lautaselle) te XXL - kokoiset syötte päivän mittaan? Vastatkaa rehellisesti.. Kiitos ;)

Itse olen kokoa 44 ja ainaisessa laihdutuskierteessä, enkä tiedä miten tästä pääsee eroon. Oon kokeillut varmaan jokaista laihdutuskikkaa ja elämäntaparemontteja on tehty useita..

Ei se niin mene, että isot ihmiset aina vetää kauheasti ruokaa, jotta kilot pysyisivät. Kerran hankitut kilot eivät katoa sillä, että syö normaalisti. Se on vaan se tilanne, että niitä ylimääräisiä kiloja ei kerry enempää. Jos laihtua haluaa, pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa. Kuulostaa niin simppeliltä, mutta käytännössä kovin vaikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja **:
Mua on aina kiinnostanut tämä lihavuus-laihuus teema ja laihduttaminen ja kaikki sellainen. Mua kiinnostaa että mitä ja millaista ruokaa ja kuinka paljon (otatteko esim. ruoalla aina lisää lautaselle) te XXL - kokoiset syötte päivän mittaan? Vastatkaa rehellisesti.. Kiitos ;)

Itse olen kokoa 44 ja ainaisessa laihdutuskierteessä, enkä tiedä miten tästä pääsee eroon. Oon kokeillut varmaan jokaista laihdutuskikkaa ja elämäntaparemontteja on tehty useita..

mullahan se menee just että en syö. Syön pieniä annoksia, terveellistä ruokaa, pidän salaatista ja se varsinainen pääateria päivässä on malliesimerkki ruokaympyrästä.
Mutta siis se kaikki muu, napostelu, välipalat...
jos mulla ei ole karkkia, syön mitä vaan, juustoa, kananmunia, leipää... ja ne isot , laaajat välipalat ne lihottaa. Ei se ruoka. Siitä tavasta on vaikea päästä eroon.

Olin painavimmillani tuota kokoa. Olen kaiken lisäksi lyhyt ja pienirintainen, joten sopivien vaatteiden löytäminen oli lähes mahdotonta.

Mitta tuli täyteen itseni kanssa ja aloin laihduttamaan.
Nykyisin olen jo monta kokoa pienempi ja voin fyysisesti ja psyykkisesti paljon paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen kokoa 46-48. Painonpudotus on menossa.

Mä oon samanpituinen ja -painoinen kuin sä ja kuppikokoni on yhtä pienempi kuin sun, mutta kyllä mulle 46-48 paita on liian pieni. Ei mahdu tissit.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä olen kokoa 46-48. Painonpudotus on menossa.

Mä oon samanpituinen ja -painoinen kuin sä ja kuppikokoni on yhtä pienempi kuin sun, mutta kyllä mulle 46-48 paita on liian pieni. Ei mahdu tissit.

No sehän riippuu aivan vaatteen mallista. Ei mullekaan kaikki mene, mutta pitää osata valita sopivat vaatteet. Jos laitan kokoa 50 olevan, niin se on teltta ja saa näyttämään isommalta.

Esim. viime keväänä Seppälästä ostettu juhlamekko on kokoa 46/48. Kävin oikeen tarkistamassa sen koon. :D

Yhteistyössä