X
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:niin varmasti kuulutaan. Tuntuu vaan kun menee jonnekkin lapsen kanssa että laihat äidit karsastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:niin varmasti kuulutaan. Tuntuu vaan kun menee jonnekkin lapsen kanssa että laihat äidit karsastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:Mä en häpeä itseäni olen hyväksynyt itseni tällaisena.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:Mä en häpeä itseäni olen hyväksynyt itseni tällaisena.
Alkuperäinen kirjoittaja **:Mua on aina kiinnostanut tämä lihavuus-laihuus teema ja laihduttaminen ja kaikki sellainen. Mua kiinnostaa että mitä ja millaista ruokaa ja kuinka paljon (otatteko esim. ruoalla aina lisää lautaselle) te XXL - kokoiset syötte päivän mittaan? Vastatkaa rehellisesti.. Kiitos
Itse olen kokoa 44 ja ainaisessa laihdutuskierteessä, enkä tiedä miten tästä pääsee eroon. Oon kokeillut varmaan jokaista laihdutuskikkaa ja elämäntaparemontteja on tehty useita..
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen kokoa 46-48. Painonpudotus on menossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mä olen kokoa 46-48. Painonpudotus on menossa.
Mä oon samanpituinen ja -painoinen kuin sä ja kuppikokoni on yhtä pienempi kuin sun, mutta kyllä mulle 46-48 paita on liian pieni. Ei mahdu tissit.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:Mä en ymmärrä miksi ette voi olle itseenne tyytyväisä vaikka olisitte isoja?itse 179cm ja 98kg.
Alkuperäinen kirjoittaja xxl:Mä syön aika vähän ja karkkia tai leivoksia tosi harvoin, vähemmän syön kuin mieheni joka tosi laiha.