Mun tyypillinen tuuri taas :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaa vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaa vieras

Vieras
Elämäni ensimmäisten tikkien poisto oli tänään. Mä olin ihan paniikissa asiasta ja kaikki lohdutti, että se on ihan helppo juttu enkä edes huomaa.

No sinne sitten ja selvisi, että lääkäri vetänyt niin tiukkaan tikit, että ne pitää kaivaa sieltä :( Terkkari yritti kaivaa ja repiä ja siitä mitään tullut, kun olin jo valmiiksi paniikissa. Sattus ihan saatanasti :(

Mun tyypillistä tuuria :(

Mikähän tähänkin on todennäköisyys? Huomenna pitäis mennä uudelleen kaiveltavaksi, mutta ahdistaa jo nyt niin paljon, että itkuksi taitaa vaan mennä taas :(

Ei kait ne jätä. Eiks ne sit tulehduksella pukkaa ulos ne vierasesineet?

Meillä päin on ite otettu tikkejä pois aseptisesti, mutta äitini onkin sairaanhoitaja. Eli on otettu ennen ku ne on just tolleen jumittuneet...

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Ei kait ne jätä. Eiks ne sit tulehduksella pukkaa ulos ne vierasesineet?

Meillä päin on ite otettu tikkejä pois aseptisesti, mutta äitini onkin sairaanhoitaja. Eli on otettu ennen ku ne on just tolleen jumittuneet...

No tämä oli mun ensimmäinen kerta ja viikon ovat tikit nyt olleet. En ole todellakaan tiennyt, että tällaista voi käydä :(

Kiitos tuesta. Kaipa mä sit vaan yritän pysyä kovana. Enkä mä usko, että mä pystyn edes antamaan kenenkään koskea siihen enää. Sattuu edelleen, vaikka aamulla sitä ronkittiin ja oon ottanut buranaakin jo välissä :(

Yhteistyössä