Mun tyttärellä on poikakaveri :o

vieras
Meidän 5 v. ilmoitti tänään menevänsä naimisiin päivähoitokaverinsa kanssa, ja muuttavansa Pariisiin... saisimme iskän kanssa asua heidän naapurissaan. Idea Pariisista oli tullut Ratatouille ja Aristokatit elokuvista =)
 
Rakkaudentunnustukset on vaihdettu ja tälle pojalle pisteet siitä, että 'oikeille' treffeille mennään kuulemma vasta isompina.

Voi varjele :D

Jonkinlaista kolmiodraaman ainesta on vissiin kanssa, eskariryhmän tyttöjen mieleen kovasti tämä nuorukainen B)
 
Meidän kohta 6-vuotiaalla on 2 poikaystävää. Ja kolmas kuulemma "varalla".
Mä oon yrittäny kertoa sille, että sen ykköspoikaystävän mukana tulee tosi kamala anoppi, mutta se kakkospoikaystävä olis kyllä tosi jees.

Olen myös koittanut selittää, ettei kahta ole ihan kohteliasta pyörittää tollalailla samaan aikaan, ja sen varalla olijankin vois naimisiinmenomielessä unohtaa, kun se on kuitenkin pikkuserkku.

Mutta ei, kun "Äiti nää asiat nyt vaan etenee niin kuin etenee!"

 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Rakkaudentunnustukset on vaihdettu ja tälle pojalle pisteet siitä, että 'oikeille' treffeille mennään kuulemma vasta isompina.

Voi varjele :D

Jonkinlaista kolmiodraaman ainesta on vissiin kanssa, eskariryhmän tyttöjen mieleen kovasti tämä nuorukainen B)
:D :D :D Fiksu poika.

Meillä kans eskarilainen on jo päättäny, että menee naimisiin yhen entisen hoitokaverinsa kans, ku se on niin komee....

Ja jos näkee munt ja isänsä halaamassa, tokasee ohimennessään. Ai, taas noita rakkausjuttuja, voisitte mennä jo naimisiin =)
 

Yhteistyössä