Sinusta en tiiä, mutta meillä ei oo koskaan ollut tapana nussia yhteissaunassa.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:On tämä muuten hauska palsta. Muistan lukeneeni joku viikko sitten ketjua, jossa puolet tyypeistä oli sitä meiltä, että on aikuisena naisenakin normaalia saunoa isänsä, veljiensä ja suunnilleen koko suvun ukkojen kanssa. Nyt sitten osa on tiukasti sitä mieltä, että lapsen satunnainenkin seksin näkeminen/kuuleminen on ihan pöyristyttävää...
Meillä taas poikani kysyi mieheltäni että onko kiva nyt panna mummon kanssa mutta me ollaankin pervoperhe.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Pakko sanoa, että en ymmärrä miten siitä voi saada traumoja???
Itsekin olen yllättänyt vanhemmat makkarista, mutta aatelkaas, olen nähnyt jopa mummoni itse aktissa.
Niin.. liittyi kommenttiini miten?Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sinusta en tiiä, mutta meillä ei oo koskaan ollut tapana nussia yhteissaunassa.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:On tämä muuten hauska palsta. Muistan lukeneeni joku viikko sitten ketjua, jossa puolet tyypeistä oli sitä meiltä, että on aikuisena naisenakin normaalia saunoa isänsä, veljiensä ja suunnilleen koko suvun ukkojen kanssa. Nyt sitten osa on tiukasti sitä mieltä, että lapsen satunnainenkin seksin näkeminen/kuuleminen on ihan pöyristyttävää...
Muistan kun sisko, 30 vee yökkäili kun kuuli että vanhemmillansa on vielä seksielämää. Sanoin sille että eikö ookkin kiva, kun on sullakin vielä mitä oottaa vanhanakin....Alkuperäinen kirjoittaja olen mummo:Meillä taas poikani kysyi mieheltäni että onko kiva nyt panna mummon kanssa mutta me ollaankin pervoperhe.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Pakko sanoa, että en ymmärrä miten siitä voi saada traumoja???
Itsekin olen yllättänyt vanhemmat makkarista, mutta aatelkaas, olen nähnyt jopa mummoni itse aktissa.
Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
No jos olet rehellinen, eikö sinua lapsena kiinnostanu?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:miksi se asia sua niin kiinnosti???Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No sanotaan vaikka niin, että en ollu kaveripiirini ainoa, joka asiasta oli ylenpalttisen kiinnostunut. (Enkä muuten onnistunu, mutta sain selville missä ne sen tekee -saunassa!)Alkuperäinen kirjoittaja hsshhs:Just ja SÄ täällä pädet olevas se terve tyyppi, huhAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No jaa...mä ainakin tuon ikäisenä tarkoituksella kärkyin tilanteita, että olis päässy yllättämään vanhemmat... :saint:
No, vastaan, että kommenttisi ei liittynyt minun kommenttiini mitenkään, nähdäkseni sinä puhunut yhteissaunassa nussimisesta, en minä. Ja sanoinhan, että vähän ot:ksi meni.. luetun ymmärtäminen hoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
Mä en tosiaankaan ymmärrä, mitä tekemistä aikuisen naisen ja hänen isänsä yhteissaunalla on tekemistä seksin kanssa? Osaatko yhtään avata tätä ajatusmaailmaasi?Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:On tämä muuten hauska palsta. Muistan lukeneeni joku viikko sitten ketjua, jossa puolet tyypeistä oli sitä meiltä, että on aikuisena naisenakin normaalia saunoa isänsä, veljiensä ja suunnilleen koko suvun ukkojen kanssa. Nyt sitten osa on tiukasti sitä mieltä, että lapsen satunnainenkin seksin näkeminen/kuuleminen on ihan pöyristyttävää... Tyyliin, äiti ja isi alasti peiton alla, hui kamala. Anteeksi, meni vähän ot:ksi, mutta tulipa vain mieleen
Sinä ihmettelit, miksi ihmiset, joiden mielestä on ihan normaalia saunoa aikuisiässä isän, veljien yms kanssa, tuomitsee sen että lapset näkee seksiä. Minä taas en todellakaan tajua, miten seksin näkeminen voidaan mitenkään rinnastaa saunomiseen, koska eihän siellä saunassa kukaan nussi!Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:No, vastaan, että kommenttisi ei liittynyt minun kommenttiini mitenkään, nähdäkseni sinä puhunut yhteissaunassa nussimisesta, en minä. Ja sanoinhan, että vähän ot:ksi meni.. luetun ymmärtäminen hoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No jos olet rehellinen, eikö sinua lapsena kiinnostanu?Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:miksi se asia sua niin kiinnosti???Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No sanotaan vaikka niin, että en ollu kaveripiirini ainoa, joka asiasta oli ylenpalttisen kiinnostunut. (Enkä muuten onnistunu, mutta sain selville missä ne sen tekee -saunassa!)Alkuperäinen kirjoittaja hsshhs:Just ja SÄ täällä pädet olevas se terve tyyppi, huhAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No jaa...mä ainakin tuon ikäisenä tarkoituksella kärkyin tilanteita, että olis päässy yllättämään vanhemmat... :saint:
Eri iässä varmaan alkaa eri lapsilla, mutta esim. omana kouluaikana muistan et oli kova sana kun yksi oppilas oli löytäny isänsä ja äitinsä tekemän videon ja näytteli sitä koulussa ja ei mun mielestä se koko koulullinen mitenkään hulluja ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:eihän vanhmpia voi kieltää harrastamasta seksiä sen jälkeen kun on saanut lapsia.
No riippuu miten sitä seksiä harrastetaan, mutta jos on semmoista perinteistä seksiä niin eihän siinä oikeastaan näe kun pari alastonta ihmistä halaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
Ei oo lukkoa makkarin ovessa, mutta ovi on kiinni. Lastenhuoneen ovi myös, kuten aina öisin. Jos lastenhuoneen ovi aukeaa, me kuullaan kyllä, ja ehditään lopettaa = lapsi ei joudu näkemään seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja mörkö:Onko kaikilla makkareitten ovessa lukko? Pidetäänkö sitä aina lukossa, vai vain "niinä" iltoina. JOhan tuosta isompi lapsi arvaa, mitä on tekeillä.
Onko kaikki äänieristäneet makuuhuoneensa?
Mitäs, jos lapset käyneet nukkumaan, mutta herää odottamatta myöhemmin ja yllättää vanhempansa petipuuhista? Vai miten kaikki kauhistelijat varmistaa, ettei lapsi missään nimessä kuule tai näe mitään? Kerran vuodessa naintia, kun lapset mummolassa yhden yön hoidossa?
Mistä tiedät ettei ole nähny vai naitteko vain silloin ku lapset eivät ole kotona? Tai onko teillä makkarin ovessa lukko? Miten olet täsät asiasta näin varma, vai oletko varmistanut sen kysymällä lapselta suoraan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Peuhu:eihän vanhmpia voi kieltää harrastamasta seksiä sen jälkeen kun on saanut lapsia.
Toivon mukaan sinulla ei ole lapsia!
Meillä vanhin on 10 v , eikä kertaakaan ole tarvinnut nähdä vanhempien aktia. Aikaa ja paikkoja kyllä löytyy kun käyttää mielikuvitusta.
Sairasta altistaa lapsi seksille! :x :x :x
Mun mielestä seksi on kuitenkin aika eri asia kuin vaan alastomien ihmisten halaaminen. Tai ainakin meidän seksi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:No riippuu miten sitä seksiä harrastetaan, mutta jos on semmoista perinteistä seksiä niin eihän siinä oikeastaan näe kun pari alastonta ihmistä halaamassa.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
Peesaan Kowalskia!Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Sinä ihmettelit, miksi ihmiset, joiden mielestä on ihan normaalia saunoa aikuisiässä isän, veljien yms kanssa, tuomitsee sen että lapset näkee seksiä. Minä taas en todellakaan tajua, miten seksin näkeminen voidaan mitenkään rinnastaa saunomiseen, koska eihän siellä saunassa kukaan nussi!Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:No, vastaan, että kommenttisi ei liittynyt minun kommenttiini mitenkään, nähdäkseni sinä puhunut yhteissaunassa nussimisesta, en minä. Ja sanoinhan, että vähän ot:ksi meni.. luetun ymmärtäminen hoi.Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Kysy itseltäsi, sinähän tuon yhteissaunan otit esille kun aiheena on lapsi joka näki äitinsä harrastavan seksiä.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:Niin.. liittyi kommenttiini miten?
en ehtinyt enää vastailla kun täytyi laittaa vaavi nukkuun. Mutta siis, juuri tätä tarkoitin, kiva kun joku ymmärsi.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Mä taas ymmärrän hyvinkin miksi yhteissauna ja seksi yhdistettiin. Sauna täynnä alastomia ihmisiä, mutta kaksi alastonta päällekkäin onkin irstasta ja pervoa.
Mistä sä tiedät mitä se lapsi on nähnyt ja kokenut?Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:Mua todella kuvottaa kun tiedän perheen jossa on sijoituksessa lapsi joka on kuuden vuoden ikään mennessä nähnyt kaiken kamalan mitä lapsi vaan voi nähdä..:/Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:"Tuskin ne tahallaan"....
Hei; on oikeasti vanhempia, jotka eivät vaan välitä.
Ja lapsia, jotka on psykiatrisessa hoidossa mm. siksi että kotona joutuivat näkemään asioita jotka todellakaan ei lasten silmille kuulu, ja mm. etävanhempia jotka eivät saa tavata lasta kuin valvotusti ko. asian vuoksi.
Ja joo, vanhemmat ovat tässä tapauksessa todellakin jotain ihan muuta kuin normivanhemmat, mutta mun mielestä normivanhemmat pitävätkin huolen siitä ettei lapsi joudu yhtäkään aktia näkemään.