Mun tuli tosi paha olo. Lpasen kaveri (10 v) oli nähnyt äitinsä ja tämän miesystävän sängyssä. Eikö niitä panoja voi ajoittaa niin

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Peuhu
Olen itse kuullut omien vanhempien tekevän samaa. Varmasti on ollut vahinko, eihän vanhmpia voi kieltää harrastamasta seksiä sen jälkeen kun on saanut lapsia. Asia pitäisi selittää lapselle ja pyytää vahinkoa anteeksi ja pyytää myös ettei lapsi ryntää makkariin koputtamatta ja itse harrastaa seksiä vain makkarissa tai esim. vessassa lukkojen takana sekä yrittää olla niin ettei lapset tiedä asiasta.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Vahingolle ei oikein mitään voi, mutta on tuo tosi kurjaa silti :(
Kyse semmoisesta muijasta, että tuskin edes kovin peiteltiin, kun vain alkoi tehdä mieli :(
Mistä tiedät? Vahingolle ei mitään voi. Tuskin se äiti siellä on paneskellu tietäen että lapsensa katsoo, haloo.

Peuhu
Alkuperäinen kirjoittaja Blush:
No en nyt insestiin vertaisi. Mutta panoja kyllä voi rajoittaa.
Vanhempi altistaa lapsensa seksille. Mitä se sitten on, ellei insestiä? :(
On aivan luonnollista että aikuiset harrastaa seksiä. Lasten kanssa pitää sopia pelisäänöt esim. makkarin suhteen. Ei aikuisten välinen seksi ole insestiä. Insestillä tarkoitetaan omaan lapseen sekaantumista ei kahden aikuisen valitä seksiä jotka ei ole sukua toisilleen.

vahinkoja sattuu
Meillä ei pantais ikinä jos joutuis aina ajattelemaan että joku kersoista yllättää.Onneksi on olemassa lapsivapaat viikonloput jolloin saa sitten naida oikerin olan takaa perjantai-illasta sunnuntai-iltaan ihan mielin määrin.
Tuskin kukaan tahallaan lasten nähden panee.

...
No jos tilanne olis se, ett vanhemmta pakottanu kattoo aktia, mut varmaan on lapsi vaan yllättäny(kaikkein vanhempien kauhu!!!)

Oon itekki kuullu äidin ja sen miesystävän touhuja, ku oon salaa menny kuuntelee ja tahalleen aina keskeyttäny...

"Tuskin ne tahallaan"....

Hei; on oikeasti vanhempia, jotka eivät vaan välitä.

Ja lapsia, jotka on psykiatrisessa hoidossa mm. siksi että kotona joutuivat näkemään asioita jotka todellakaan ei lasten silmille kuulu, ja mm. etävanhempia jotka eivät saa tavata lasta kuin valvotusti ko. asian vuoksi.

nyt harmaana

Ja lapsia, jotka on psykiatrisessa hoidossa mm. siksi että kotona joutuivat näkemään asioita jotka todellakaan ei lasten silmille kuulu, ja mm. etävanhempia jotka eivät saa tavata lasta kuin valvotusti ko. asian vuoksi.
Mua todella kuvottaa kun tiedän perheen jossa on sijoituksessa lapsi joka on kuuden vuoden ikään mennessä nähnyt kaiken kamalan mitä lapsi vaan voi nähdä..:/
Ja joo, vanhemmat ovat tässä tapauksessa todellakin jotain ihan muuta kuin normivanhemmat, mutta mun mielestä normivanhemmat pitävätkin huolen siitä ettei lapsi joudu yhtäkään aktia näkemään.

vieras

No on varmasti, mutta pienen pieni osa! Sulla aina jotain pessimististä sanottavaa.

vieras
on se jännä,kun rollolainen haukuttiin ties miksi muutama päivä sitten,kun sanoi että heidän lapset tietää vanhempien harrastavan seksiä jolloinkin.
nyt lapsen altistaminen näkemään itse suoritusta onkin täysin normaalia enemmistön mielestä.

pame
Mutta mutta. Omien, tuttujen ihmisten, isän ja äidin tietää olevan lähekkäin. Ja näkee kuhertelua ym. Ei minusta ainakaan tullut yhtään kieroutunutta, vaikka olen herännyt joskus lapsena näkemään rakastelua. Aika peiteltynä, mutta läheltä. En todellakaan syytä siitä vanhempiani, että rakastivat toisiaan vaikka ei ollut tilaa, vain yksi makuuhuone! Myös silloin kun olivat joskus toisessa huoneessa, ei huonot äänieristykset kaikkea peittäneet.

Perheet ovat joskus eläneet niin pienissä neliöissä, että jotain luonnollisesti on tullut lasten tietoon. Muistelen niin, että olin ihan tyytyväinen kun tiesin että vanhemmillani on seksielämä. Olin reilusti alle kymmenen vuotias.

quatro
Niin siis ihan päivälläkö olivat naineet? Vai oliko tilanne sellanen, että yöllä herännyt ja nähnyt... Eihän sille voi mitään jos on lapsi herännyt kesken yöunien ja sillä tapaa nähnyt asian. Vahinko mikä vahinko??

No on varmasti, mutta pienen pieni osa! Sulla aina jotain pessimististä sanottavaa.
Ja jotkut on sinisilmäisiä "Eihän kukaan nyt tahallaan"- tyyppejä joiden mielestä jokainen äiti on taatusti paras mahdollinen äiti omalle lapselleen :heart:

Ap epäili jotain, me muut emme ko. lapsen äitiä tunne...

Yhteistyössä