Mun tukka on pilalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärvee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ärvee

Aktiivinen jäsen
17.06.2010
1 437
0
36
Värjäsin sitten tukan olevinaan suht kirkkaalla punasella. Ja vitut, tämä on tummanruskee + pieni punainen vivahde. Oikeesti on ihan masis ku tämä tukka on niiin tylsä. Huomenna vielä viihteelle ja ei oo mitään päällepantavaa tän tukan kanssa ja äh. :headwall: Menis about 50-60e jos tahtosin tän takas punaseks ja tää menis vielä huonoon kuntoon. Ei oo kiva.

mikä sulla oli pohjavärinä? mä oon kans monesti pilannu punasen tukan sillä kun ottanu liian tumman punasen niin tulee päässä ruskeenpunaseks.. aina pitää valita se kaikista kirkkain punasin niin saan oman tukkani punaseks.. :(

Ensinnäkin sun tukkas on jo helvetin huonos kunnossa,tuskin tosiaan värinpoistosta oikeen enää tykkää.Toisaalta ihan sama,ku ei se enää paljo pahemmaks voi mennä.

Leikkaa kuivat pois ja mee kampaajalle.

[QUOTE="harmaa";22236028]Ensinnäkin sun tukkas on jo helvetin huonos kunnossa,tuskin tosiaan värinpoistosta oikeen enää tykkää.Toisaalta ihan sama,ku ei se enää paljo pahemmaks voi mennä.

Leikkaa kuivat pois ja mee kampaajalle.[/QUOTE]

Peesi. Vähintään 15 senttiä pitäisi leikata pois. Aivan kamalat latvat.

Joo mä tiedän kyllä että tuosta pitäis napsasta melkein 20cm pois. Mutta eipä ole vara lähtee kampaajalle ja ite en ihan noita ala leikkaamaan..
4.6 tuossa paketissa numerona on. Kirjaimesta ei kyllä hajuakaan.

Mulla menee kanssa nuo värjäykset aina persiilleen. Itellä on nyt puolisen vuotta ollut ruskea tukka, luonnostani oon vaalea. Nyt päätin palata takasin vaaleeksi ja tein värinpoiston ja TA-DAA..tukka on oranssi. Tän kanssa pitää nyt pari viikkoa kärvistellä, että voin vaalentaa uudelleen.....

Alkuperäinen kirjoittaja ärvee;22236093:
Joo mä tiedän kyllä että tuosta pitäis napsasta melkein 20cm pois. Mutta eipä ole vara lähtee kampaajalle ja ite en ihan noita ala leikkaamaan..
4.6 tuossa paketissa numerona on. Kirjaimesta ei kyllä hajuakaan.

Nuohan ois helppo nipsasta,kun oikein näkee sne lirukohdan.
Ainakin 20cm,siltikään ei lähde vielä kaikki kuolleet pois.

[QUOTE="hmm";22236898]Mulle kävi samoin tuolla samalla värillä. Siinä kuvassahan se näyttää tosi kirkkaan punaiselta, vaan lopputulos oliki sitte ruskea.[/QUOTE]

Hyvinkin arsesta. :<

Yhteistyössä