Mun tilitys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mävaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mävaan

Vieras
Huoh. Kp 42 ja testi nega. Samoin oli ovistestit pari viikkoa sitten. Joo, mulla on PCO ja kp:t heittelee 36 - 56. Pillereiden lopettamisesta 8 kk ja nyt parit viime menkat ovat kestäneet vain kaks päivää. Olenkohan kuivunut kokonaan kasaan.
Pillereillä tunsin selkeästi kaikki liman vaihtelut, mutta lopetuksen jälkeen olen ollut jatkuva Niagara, samaa nestettä koko kiertojen läpi. Ainoo venyvä lima on se ns. kiihottumislima. Eipä tässä mitään tapahdu, näköjään. Primolutit sain viime kierrosta, mutta niistä tuli niin kovat sivuoireet, että lopetin käytön kahdeksan pillerin jälkeen. Eli se siitä hormonihoidosta, näköjään mulle ei mikään hoito sovi.

Ensinnäkin.. Pelkät Primolutit eivät välttämättä riitä sun vaivaan. Jos sulla on pco, voi olla, ettei ovulaatiota tapahdu, niinkun kiertojenkin pituus hieman kertoisi. Kannattaa pyytää clomit tai pistoshoito, jotta saat ovulaation tulemaan. Lääkärisi tarkoituksena on ollut varmaan saada elimistö heräämään itse Primolutien avulla, ts. tasaamaan kierto, mutta ehkä se ei siis sun tapauksessa riitä. Jos ja kun vauva on haaveissa, kannattaa hoidattaa pco kunnolla. Ehkä siis clomit ja ehkä vielä Metutkin lisäksi - niillä mahdollisuudet ovat taas jo ihan toista luokkaa :)

Yhteistyössä