Mun tilille oli tullu 20e "maksun palautus loppuunmyydystä tuotteesta", en saa millään päähäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei raksuta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei raksuta

Vieras
mistä se vois olla!?! Maksaja on vaan joku mies, etu- ja sukunimi. Yritin googlella kattoo, ei tullut osumia... ainakaan mitään nettikauppoja tms. mistä oisin voinu unissani (?) jotain tilata...

Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.

Kävi tämä mielessä.. mutta kuitenkin kun on kirjoittanut saajaksi mun nimen... ja mun nimisiä on suomessa 3kpl.. Eli aika todennäköisesti se pitäis olla mulle...

Alkuperäinen kirjoittaja ei raksuta:
mistä se vois olla!?! Maksaja on vaan joku mies, etu- ja sukunimi. Yritin googlella kattoo, ei tullut osumia... ainakaan mitään nettikauppoja tms. mistä oisin voinu unissani (?) jotain tilata...

ootko tilannu joltain pikku firmalta vaatetta? siis yksityiseltä yrittäjältä..
sillon vois olla et näkyis henkilö nimi.

Alkuperäinen kirjoittaja kiini:
oletko tilannu jotain?

Kävin tilini tapahtumat heinäkuulta asti läpi enkä ole mitään maksanut tältä tililtäni. Ainoastaan laskuja, jos nettikaupasta olen jotain tilannut niin olen maksanut ne toisen pankin tililtä koska tältä tapiolan tililtä ei voi maksaa oikeastaan missään nettikaupassa.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja ei raksuta:

ootko tilannu joltain pikku firmalta vaatetta? siis yksityiseltä yrittäjältä..
sillon vois olla et näkyis henkilö nimi.

No yhdestä firmasta tilasin ja sain kyllä kaikki tilaamani vaatteet, takin ja housut.. Eikä heillä edes ole mun tilinumeroa... Mä mietin täällä pääni puhki!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.

Kävi tämä mielessä.. mutta kuitenkin kun on kirjoittanut saajaksi mun nimen... ja mun nimisiä on suomessa 3kpl.. Eli aika todennäköisesti se pitäis olla mulle...

oli mullakin siinä mun nimi...rahan laittaja täysin tuntematon.

Ok, niin voihan se nimi tulla siihen sitten automaattisestikin kun tilinumeron laittaa... Katsoin toisen pankin tiliotteetkin läpi heinäkuulta asti, ei ole mitään paikkaa mistä olisin jotain tilannut enkä olis saanu jotain tuotetta. Soitan pankkiin, on se tainnut väärälle tilille nyt tulla!

Alkuperäinen kirjoittaja ap.:

Ok, niin voihan se nimi tulla siihen sitten automaattisestikin kun tilinumeron laittaa... Katsoin toisen pankin tiliotteetkin läpi heinäkuulta asti, ei ole mitään paikkaa mistä olisin jotain tilannut enkä olis saanu jotain tuotetta. Soitan pankkiin, on se tainnut väärälle tilille nyt tulla!

hyvä,rehellisyys maan perii =) :flower:

Asia ratkesi :) Soitin tapiolaan ja puhelun jälkeen muistin mistä mulle olisi tuon verran tullut. Tilasin kotimyynnistä parit lasten rukkaset jotka olikin loppuneet, mua vaan hämäsi toi maksajan nimi kun se oli mies ja myyjä jolta rukkaset ostin, oli nainen! Eli asia kunnossa :)

Yhteistyössä