E
ei raksuta
Vieras
mistä se vois olla!?! Maksaja on vaan joku mies, etu- ja sukunimi. Yritin googlella kattoo, ei tullut osumia... ainakaan mitään nettikauppoja tms. mistä oisin voinu unissani (?) jotain tilata...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja ei raksuta:mistä se vois olla!?! Maksaja on vaan joku mies, etu- ja sukunimi. Yritin googlella kattoo, ei tullut osumia... ainakaan mitään nettikauppoja tms. mistä oisin voinu unissani (?) jotain tilata...
Alkuperäinen kirjoittaja kiini:oletko tilannu jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja ei raksuta:mistä se vois olla!?! Maksaja on vaan joku mies, etu- ja sukunimi. Yritin googlella kattoo, ei tullut osumia... ainakaan mitään nettikauppoja tms. mistä oisin voinu unissani (?) jotain tilata...
ootko tilannu joltain pikku firmalta vaatetta? siis yksityiseltä yrittäjältä..
sillon vois olla et näkyis henkilö nimi.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.
Kävi tämä mielessä.. mutta kuitenkin kun on kirjoittanut saajaksi mun nimen... ja mun nimisiä on suomessa 3kpl.. Eli aika todennäköisesti se pitäis olla mulle...
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.
Kävi tämä mielessä.. mutta kuitenkin kun on kirjoittanut saajaksi mun nimen... ja mun nimisiä on suomessa 3kpl.. Eli aika todennäköisesti se pitäis olla mulle...
oli mullakin siinä mun nimi...rahan laittaja täysin tuntematon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:mulle oli kans kerran tullu ylim. rahaa tilille.soitin pankkiin ja käskin palauttaa laittajan tilille...ei ollu rahat mulle tarkoitettu.
oli mullakin siinä mun nimi...rahan laittaja täysin tuntematon.
Ok, niin voihan se nimi tulla siihen sitten automaattisestikin kun tilinumeron laittaa... Katsoin toisen pankin tiliotteetkin läpi heinäkuulta asti, ei ole mitään paikkaa mistä olisin jotain tilannut enkä olis saanu jotain tuotetta. Soitan pankkiin, on se tainnut väärälle tilille nyt tulla!
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:*lähettää lisämuistia* (vastaisuuden varalle) =)
No hyvä että asia ratkesi.