Mun tekis mieli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Itkupilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Itkupilli

Vieras
taasen ruikuttaa... mulla on niin paha olla... niin paha, niin paha, paha, paha! :'( Tiedän että pitäis olla nukkumassa, kun lapset herää aamulla ja pitäis jaksaa nousta heidän kanssa... mut ku mä en haluu... se on niin inhottavaa katsella pimeyteen siellä sängyn pohjalla ja miettiä että miksei kaikki voi olla niin kuin ennen juhannusta... mä en jaksa, en jaksa... :'(

Positiivisia puolia asiasta; kukaan ei ole kuollut... Mä jäin vaan ilman puolisoa, kun hän päätti että nyt riitti yhdessä olo. Tähän asti on ollut ihan jees olo, tai oikeastaan sellanen "ei minkäänlainen olo", asioita järjestellessä menny. Sellasen viikon, parin ajan on tuntunut että mä en kestä... :'(

Voi sentään!Varmasti ihan kamalaa.Onko sulla ystäviä joiden kanssa voisit puhua tunteistasi?Puhumalla ja purkamalla itseäsi tulee varmasti parempi olla.Aikaa se varmasti ottaa,tekee kipeääkin mutta aivan varmasti elämä voittaa.Seurasin viime vuonna erään minulle hyvin läheisen samankaltaista kamppailua.Itkua,raivoa riitti.Välillä epätoivokin hänellä vilkahti,tuntui pohja tulevan vastaan.Sitten alkoi taas matka ylöspäin.Puhuimme paljon,vietimme aikaa yhdessä.Aika teki tehtävänsä ja teki läheisestäni entistä ehomman ja vahvemman ihmisen.Samaa toivon sinulle! :hug:

Noi on vähän noita tilanteita mihin on vaikea löytää oikeita sanoja, mutta sydämeni pohjasta toivon sulle voimia ja jaksamista ja uutta onnea elämääsi! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Yhteistyössä