mun täytynee nyt tosiaan mennä pian takaisin töihin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mies kun jatkuvasti valittaa, ja tavallaan koko ajan stressaa mua, kun ei rahat riitä :( Sitten kun sanoin että soitan heti huomenissa pomolle töihin että tulisin jo takas,enkä oliskaan tonne saakka kotona, kunnes kuopus täyttää 3v. Niin alkaa sanomaan että siitä nyt ei olis mitään hyötyä :/ En vaan käsitä tätä sen ajatuksen juoksua... Rahat ei muka riitä kun ostan lapsille vaatteita,kenkiä (ja vielä erehdyin sanomaan että esikoinen ja toiseksi vanhin tarvis luistimet...) .
Sitten mua risoo se, kun ei oo valmis lähtemään minnekkää mun kans kahdestaan eikä kyllä edes ystävien kans yhdes... Ei edes elokuviin!!! Pian kymmeneen vuoteen ei olla kunnolla käyty kahestaan missään... No,syömässä ehkä kerran tai pari, ja silloinki jotenki vaivautunu tunnelma.Mä haistatan tuolle ukolle pian huilut!!!!!!!!!!!! Sori tämä oli turha, mutta oli pakko purkaa...
(kaiken lisäksi näin tosi ihanaa unta viime yönä, kun olin siinä aivan tuntemattoman ihanan miehen kans... ei sis. seksiä edes :) )

Enkä saisi viikolla käydäkkään missään,ettei autosta bensa kulu :`(

vähän samaa tilannetta tälläkin, rahat tiukalla ja välit välillä kiristyy sen takia kun ei ole mukamas rahaa ostaa tytölle uusia vaatteita kun edelliset pieniä, sitten kun ehdotan, että alan hakeen töitä niin ei sun nyt tarvii... tosin se ei nostais kun 300e meidän tuloja ja täälläkin yhteinen aika vähissä.. juuri mieskin sanoi lähtevänsä huomenna pikkujouluihin ja bensaa kuluu siinäkin .... niin... että... :|

Eniten mua risoo kun ei ole valmis lähtemään mun kanssa minnekkää kahdestaan :( Olis niin kiva päästä rentoutumaan jonnekki,vaikka vaan kaupungille kiertään ja vaikka kahvilla käydä,jos ei muuta... mut ku ei!!!
Häpeekö tuo ukko mua tosiaan noin paljon?? :`/

Minkä ikäinen teidän kuopus on? Onko se raha aikuisten oikeesti tiukassa vai vain miehesi mielestä? Meillä meinaan on silloin kun tulee paljon laskuja niin tekee tiukkaa esim. kun vakuutus maksut ulee kaikki samalle kuulle, mutta normaalisti ei tarvitse koko ajan hintoja tuijotella ja varaa ylimääräiseenkin, mutta miehen mielestä sitä on aina liian vähän.

Kai se on miehille tyypillistä että ovat koko ajan huolissaan rahan riitävyydestä ja kokevat sen jotenkin kunnia asiaksi elättää oma perheensä en tiedä. Meillä ainakin jatkua riidan aihe on toi raha ja sen riittävyys.

Miksi miehesi ei halua lähteä sinun kanssa kahdestaan...hmm paha sanoa kun ei tiedä syytä miksi ei?
Eipä mekään juuri missään käydä huomenna oli tarkoitus lähteä, mutta sekin peruuntui, kn lasten yö hoito peruuntui.
Mutta jos miehesi ajattelee että menee liikaa rahaa tai jos hän on vaan kotona viihtyvä tyyppi niin kuin meillä.

Käykö miehesi sitten yksin/kavereiden kanssa?
Istukaa pöydän ääreen ja keskustelkaa asioista kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
vähän samaa tilannetta tälläkin, rahat tiukalla ja välit välillä kiristyy sen takia kun ei ole mukamas rahaa ostaa tytölle uusia vaatteita kun edelliset pieniä, sitten kun ehdotan, että alan hakeen töitä niin ei sun nyt tarvii... tosin se ei nostais kun 300e meidän tuloja ja täälläkin yhteinen aika vähissä.. juuri mieskin sanoi lähtevänsä huomenna pikkujouluihin ja bensaa kuluu siinäkin .... niin... että... :|

Täh? Mistä saa noin huonoa palkkaa? Kyllähän yhden lapsen äidin on aina kannattavaa mennä töihin? Yhden lapsen hoitomaksu on 200. Eli onko sinun palkka alle 1000 euroa vai?

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:

Halit sulle.
Meilläkin sitä rahaa kyllä löytyy sitte vähän johonkin turhempaan (ei tietenkään turhaan miehen mielestä). Mutta lapsille ei sais ostaa uusia vaatteita, ja mun täytyis kulkea vielä samoissa rytkyissä ku missä kuljin vielä kun oli 10 kiloa enemmän painoa *raaputtaa päätään* Sitä paitsi haluaisin jo vähän enemmän itseni näköisä vaatteita,kun oon saanu noita kiloja kiitettävästi pois. Nyt kun sellaisiin mahdun.

No just... Se sun miehes on rahanahne, ei mitään muuta... Mun mieskin on.Se ostelee itelleen autoja ja varaosia ja mitä ties kaikkee, joita ei tosiaan siis TARVITTAIS...mutta ku hän haluu...
Minä en ostele itelleni vaatteita sitten taas,ellei ole tosiaan pakko,eli suomeks, kaikki menee rikki. Lapsille ostan,enkä sääli.Ja jos ukon suusta alkaa tulemaan sontaa että menee liikaa rahaa johonkin mitä olen ostamassa, ni saa tuta kyllä takaraivossaan ku minä alan kertomaan mitä kaikkea turhaa HERRA ostelee.
Eli tee samoin ku mies.Valita.Jos ei tajua,ni sitte kysyt että ootteko te olevinaan parisuhteessa,vai ei?!?