V
vieras
Vieras
Mies kun jatkuvasti valittaa, ja tavallaan koko ajan stressaa mua, kun ei rahat riitä
Sitten kun sanoin että soitan heti huomenissa pomolle töihin että tulisin jo takas,enkä oliskaan tonne saakka kotona, kunnes kuopus täyttää 3v. Niin alkaa sanomaan että siitä nyt ei olis mitään hyötyä :/ En vaan käsitä tätä sen ajatuksen juoksua... Rahat ei muka riitä kun ostan lapsille vaatteita,kenkiä (ja vielä erehdyin sanomaan että esikoinen ja toiseksi vanhin tarvis luistimet...) .
Sitten mua risoo se, kun ei oo valmis lähtemään minnekkää mun kans kahdestaan eikä kyllä edes ystävien kans yhdes... Ei edes elokuviin!!! Pian kymmeneen vuoteen ei olla kunnolla käyty kahestaan missään... No,syömässä ehkä kerran tai pari, ja silloinki jotenki vaivautunu tunnelma.Mä haistatan tuolle ukolle pian huilut!!!!!!!!!!!! Sori tämä oli turha, mutta oli pakko purkaa...
(kaiken lisäksi näin tosi ihanaa unta viime yönä, kun olin siinä aivan tuntemattoman ihanan miehen kans... ei sis. seksiä edes
)
Enkä saisi viikolla käydäkkään missään,ettei autosta bensa kulu :`(
Sitten mua risoo se, kun ei oo valmis lähtemään minnekkää mun kans kahdestaan eikä kyllä edes ystävien kans yhdes... Ei edes elokuviin!!! Pian kymmeneen vuoteen ei olla kunnolla käyty kahestaan missään... No,syömässä ehkä kerran tai pari, ja silloinki jotenki vaivautunu tunnelma.Mä haistatan tuolle ukolle pian huilut!!!!!!!!!!!! Sori tämä oli turha, mutta oli pakko purkaa...
(kaiken lisäksi näin tosi ihanaa unta viime yönä, kun olin siinä aivan tuntemattoman ihanan miehen kans... ei sis. seksiä edes
Enkä saisi viikolla käydäkkään missään,ettei autosta bensa kulu :`(