Mun tarvis oikeesti mennä

ananaskirsikka

Aktiivinen jäsen
02.06.2006
4 052
0
36
kauppaan ja sinne ja tänne ja tonnekin vielä ennen töihin menoa... Mutta mä en jaksais! En sitten millään... Hyvä, että saan töihin itteni raahattua... Huomenna tulee kuuden aikaan vieraita ja sapuskaa niitä varten pitäis hakea... Huomenna ei töiden jälkeen taas ehdi, kun pitää vähän järjestellä paikkoja kuitenkin... Täytynee passittaa mies illalla lasten kanssa kaupoille.

Ihan sama tilanne; mä oon istunut tässä tunnin enkä pääse irti. Pitäis imuroida talo ja siivota vessat mutkun selkä on niin kipee ettei huvita yhtään. Eikä muutenkaan. Mä oon ihan addikti tähän palstaan jo. Karmeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja Annipanni:
Ihan sama tilanne; mä oon istunut tässä tunnin enkä pääse irti. Pitäis imuroida talo ja siivota vessat mutkun selkä on niin kipee ettei huvita yhtään. Eikä muutenkaan. Mä oon ihan addikti tähän palstaan jo. Karmeeta.

:laugh:

semmosta se on. Mulla ei ole (periaatteessa) siitä kiini, ettenkö pääsisi koneelta irti, mutta flunssa vie kaikki voimat...

Mä jäin edellisessä odotuksessa koukkuun vauvalehden palstaan. Lopulta jouduin tekeen niin radikaalin ratkaisun että poistin vauva-linkin pikavalinnoista! Mut se auttoi ja pääsin irti. Mä luulen että kohta on tehtävä tälle palstalle samat.

Kaikenlisäksi kun tää selkä tulee aina vaan kipeemmäksi jos mä istun tässä. Voishan sitä toki seisoakin.

Yhteistyössä